Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Beste rente på konto, med månedlig avkastning?

VikinGz

Anbefalte innlegg

I dag har jeg skandiabanken som vanlig bank, der jeg har blant annet brukskonto, budsjettkonto og firmakonto. Men så lenge de har litt dårligere renter enn sparekontoer rundt omkring så flyttet jeg over pengene fra skandiabanken til Glitnir, og har i dag bra rente. Men det er ikke månedlig avkastning der. Det er noe jeg ønsker.

Derfor lurer jeg på om noen vet hvilke banker som har høy rente og månedlig avkastning?

Det er snakk om mindre summer i sparekontoen for tiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke om andre enn Skandiabanken som betaler ut rente hver måned. I praksis har det for de fleste liten betydning siden renten p.a. er sammenlignbar. Om man har så lite på kontoen at man er avhengig av månedlig rente har man så lite penger at det blir minimalt med renter uansett...

Lenke til kommentar
grunnen til at jeg tenkte på dette var mest fordi.

Slik er banker med årlig avkastning: renter kun av det du har på konto.

Skandiabanken: renter av det du har på konto, men når du får utbetalt hver mnd så renter disse også :)

Merk at Skandiabanken oppgir effektiv rente. Dvs at renten som er oppgitt inkluderer rentes rente osv. Den eneste fordelen men å få renten hver måned er dermed at du kan bruke pengene dersom du har behov for dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...