fjeddiu Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Nå har jeg laget en tryllekunst video. Check it out! Endret 29. august 2008 av fjeddiu Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Bruk et objekt som ikke har samme farge som bakgrunnen neste gang. Og ikke beveg hendene dine uten for bildet. Og ikke kall filmen din "Worlds best magic trick". Endret 30. august 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
okasin Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hmm standard palmering.. vell greit nok Prøv å lag en ny en, denne gang med en mynt,, og ikke en svart kule, og sorte klær på deg.. det hele blir liksom ikke overbevisende nok.. men det er min mening da.. enkelt triks som jeg gjør for ungene.. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Ja, poster neste video jeg lager i denne tråden. Var vel egentlig ment som humor, samtidig å få idioter til å måpe Endret 30. august 2008 av fjeddiu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå