Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vanlig alder for første samleie?

Havar14

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Du må selv bedømme om det var tidlig. Hvis du ikke følte deg klar, var det for tidlig.

Sytten år er den gjennomsnittlige debutalderen for menn.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

I riktig gamle dager, så var det 17 år for jentene, 18 år for guttene.

14 for en gutt, så er du tidlig i min bok (dvs, av alle de guttene jeg vet alderen til).

14 er gjennomsnittet for de jentene jeg vet debut-alderen på. Tidligste jeg vet om er 12 år, 11 måneder. I dag sitter hun som 19-åring, har to barn og ingen utdannelse.

Dessuten er det ingen vanlig alder. Alt er vanlig. Selv debuterte jeg som 26-åring...'

Kort svar: Du er kanskje litt tidlig ute, men i vanlig alder.

Lenke til kommentar
Er det ikke samme faen det da? Du blir ikke kul av å gjøre det tidligere enn snittet og ikke noen taper av å gjøre det senere enn snittet :roll:

trenger ikke å være før snittet for å være kul. Jeg mener ikke at jeg er det, men en av de mest respekterte guttene i mitt nærområde. Har stor respekt for at alle jenter kan prate med meg om alt, problemer, følelser, OSV .

Har fått svar på mitt spørsmål, og vet at jeg var før snittet. Jeg skal slette denne tråden snart, om ingen har noe i mot det. :)

Tusen takk for all hjelp! :)

Lenke til kommentar

for jenter er det 17 og gutter 18. gjennomsnitt. mange debuterer før det og mange etter. ikke noe galt i å gjøre det når man er 14 eller yngre.

utenfor oslo er det mye lavere. tror det er jenter 16 og gutter 17. Men det er utenfor oslo hvor det er mindre struktur og orden. dette fører til eksperimentering. masse homoseksualitet blant 10åringer også. dette skjer ikke i oslo eller siviliserte steder.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
utenfor oslo er det mye lavere. tror det er jenter 16 og gutter 17. Men det er utenfor oslo hvor det er mindre struktur og orden. dette fører til eksperimentering. masse homoseksualitet blant 10åringer også. dette skjer ikke i oslo eller siviliserte steder.
Dette må være det beste jeg har lest på lenge. Dokumentasjon mottas med takk.

Hilsen usivilsert innflyttet østlendingsbergenser.

Endret av Haraldson
Lenke til kommentar
Dette må være det beste jeg har lest på lenge. Dokumentasjon mottas med takk.

Hilsen usivilsert innflyttet østlendingsbergenser.

hehe, måtte bare få inn litt slemme ord. vet det ikke er sånn. bare litt.

Lenke til kommentar

Det er nok en del forskjeller på folk. Selv var jeg av den litt sky typen og debuterte ikke seksuelt før jeg var 33 år. Hadde sjansen noen ganger, men i fylla fant jeg ut at det var best å pakke inn utstyret å gå. :blush: Har også avvist noen pga motivasjonen til å ha sex. Ei skulle hevne seg på typen som hadde vært utro mot henne. :nei: Har faktisk blitt avvist selv fordi hun fant ut at jeg ikke hadde "erfaring". :ermm:

Vel, dagens ungdomssamfunn legger et vist sex-press på ungdommene. Har du ikke hatt sex så er du rar i noen miljøer. Tror nok det er noen som sier de har hatt sex bare for å unngå et slikt stempel. :ph34r:

Jeg tror det er bedre å vente til du er 100 % sikker. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...