insolvent Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 På min Ford Explorer '94 modell har det begynt å komme rare lyder (først og fremst når jeg dreier på rattet). Det er en slags "summing" som varierer i takt med turtallet på motoren. Det er ikke alltid lyden er der med en gang jeg starter opp, men den kommer som regel etterhvert. Lyden blir mer markant når jeg dreier på rattet, men er der hele tiden. Kan det være servoen som begynner å skrante? Om den ryker under kjøring, skjer det da noe mer enn at rattet blir tyngre å manøvrere? Pris på bytte av servo?? Om noen har innspill, er de hjertelig velkomne! Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Du kan jo begynne med å sjekke om det er lite olje på tanken til servo og sjekke om remma virker slakk. Endret 29. august 2008 av NoEvo Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Du kan jo begynne med å sjekke om det er lite olje på tanken til servo og sjekke om remma virker slakk. Olje? tanken? rem? Visste ikke at den hadde egen oljetank. Ja, må innrømme at jeg ikke har løftet på panseret..... Får ta en titt etter jobb i morgen. Takker! Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Hey, var bare en oljeskvett som skulle til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå