Gå til innhold

Acer One vil ikke lades lenger

Anbefalte innlegg

Nå har jeg hatt min Acer one i akkurat 8 dager, og plutselig vil den ikke registrere laderen lenger. Har ikke utsatt pcen for noe utover det som kan kalles normal bruk og synes dette er veldig irriterende. I dette øyeblikke har jeg 1 og en halv time igjen med strøm og er ganske irritert. Hva kan jeg kreve av butikken i dette tilfellet, regner med at hvis det bare er strøm-adapteren det er noe feil med, så kan jeg vel kreve å få en ny. Det som bekymrer meg er hvis dette er en maskinfeil, fordi jeg har veldig lite lyst til å vente noen uker/måneder på å få fikset en pc jeg kjøpte til skolestart som skal ordne internett og div. annet, til jeg får hentet min stasjonære pc fra heimen. Kan jeg kreve å få hevet kjøpet eller en erstatningmaskin hvis det viser seg å være en større operasjon å få dette fikset. Maskinen er kjøpt hos datakjeden i butikk her i trondhjem, og jeg håper jeg har fått svare til neste gang jeg setter på PCen og bruker noen av de minuttene jeg har igjen på batteriet :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er mest sannsynlig ladaren som har tatt kvelden. Men vist du har litt peiling og et multimeter, så kan jo du måle spenninga på ladaren, og se ka den viser. Dette har du rett til å klage på, og bare sei det som det er. Er dei skikkelig serviceinnstilte gir dei deg ny lader på dagen, om dei har inne.

Tviler på at det kan være batteriet, sia da skal det gå an å bruke maskina med kabelen tilkopla, og drar du den ut da sløkker mest sannsynlig maskina seg. Så eg legger en finger på ladaren :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...