Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er det med gutter?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg og gutten jeg dealer med hadde en liten "liksomkrangel" her om dagen. Over msn såklart. Det gikk bare ut på at han mobbet meg på spøk, og jeg mobbet tilbake.

Etter dette har han oversett meg nesten hele tiden. Jeg blir usikker på om han har tatt seg nær av noe jeg har sagt. Men måten han snakker til meg når han FAKTISK sier noe forteller meg at han ikke har det. Men en annen sak er at jeg ikke får disse lange fine blikkene lenger.

Er det normalt at gutter er litt av og på, veldig PÅ noen ganger, og litt AV andre ganger? Eller har han totalt mistet interessen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"dealer med"? Flørter, kjærester, venner?

Kan ikke si at jeg mister interessen i jenter jeg er interessert i, særlig ikke hvis de også er interessert. Hvis han oppfører seg normalt når han er sammens med deg så er det vel ingenting å frykte, kanskje han bare har en dårlig dag.

Vet ikke hva du sa til han, eller hvordan han er som person, så er nokså vanskelig å vite hva som feiler han. Så sant du ikke gikk skikkelig alvorlig til verks som å si at han er en taper, så kan jeg ikke tro at han er sur.

Lenke til kommentar
"dealer med"? Flørter, kjærester, venner?

Kan ikke si at jeg mister interessen i jenter jeg er interessert i, særlig ikke hvis de også er interessert. Hvis han oppfører seg normalt når han er sammens med deg så er det vel ingenting å frykte, kanskje han bare har en dårlig dag.

Vet ikke hva du sa til han, eller hvordan han er som person, så er nokså vanskelig å vite hva som feiler han. Så sant du ikke gikk skikkelig alvorlig til verks som å si at han er en taper, så kan jeg ikke tro at han er sur.

Flørter. :)

Såklart sa jeg ikke at han er en taper. Vi spøkte begge med ting vi har mobbet hverandre med før.

Lenke til kommentar
At gutters tiltrenking av jenter går frem og tilbake er normalt, og liker han deg godt nok "kommer" han tilbake. Merk også at man kan være veldig sensitiv for kritikk fra personer man liker godt.

Prøv 9 ordne opp i det her, du har klar fornærmet kan.

Han har "kommet og gått" før også, det er ikke første gangen. Så vi får håpe at han "kommer" tilbake nå også. :)

Får være litt ekstra snill (snillere enn jeg alt er) med han fremover. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...