freedomz Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Hei! Jeg har da prestert å blitt meget skolelei i løpet av de ca 2 ukene jeg har gått i 2. klasse nå på vgs. Jeg skulle egentlig bli utvekslingstudent, men var så smart at jeg trakk meg fra dette. Noe jeg angrer på nå! Spørsmålet mitt nå er om noen vet om det er muligheter for å gå ferdig i USA? Altså uten et utvekslingsprogram. Enten å bo på en skole eller å bodd på hybel og gått på high school. Jeg veit ikke hvordan det funker jeg, noen med ideer eller forslag? Om det kunne gått med boarding school eller noe annet. Jeg er utrolig lei nå, og vil egentlig bare oppleve noe annet, så fort som mulig. Hvis noen har no forslag er det bare å komme med dem! Tusen takk! Edit : vil bare legge til at jeg er veldig intr. i snowboard og har også lyst til å lære å surfe. Hvis noen tilfeeldigvis vet om noe genialt. Endret 29. august 2008 av freedomz Lenke til kommentar
Star Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Du kan ta ett år i USA men da må du nok ta tredje året når du kommer hjem. Jeg var der borte 2 året og sleit med å få det godkjent, så med avsluttende eksamener og vitnemål utstedelse, tviler jeg på at det fungerer å ta tredje året - dog jeg skal ikke si med sikkerhet Kjenner en del som reiste 2 året og ikke fikk det godkjent og tok deretter 2 året på nytt i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå