Manfred Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hvor lange kjønnshår har dere a? Eller er det andre veien? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hvor lange kjønnshår har dere a? Eller er det andre veien? Hvorfor tror du jeg begynte å barbere? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Man må også huske på at kjønnshår har en funksjon, det er å både til feromoner (ja, mennesker har dette også) men også å lede svette vekk fra skrittet. Nå svetter vel menn generelt mer enn damer vil jeg tro, så dette kan jo være et problem for enkelte. Dessuten er barbering "ut" skal man tro på "ekspertene" http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=143184 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hvor lange kjønnshår har dere a? Eller er det andre veien? Det er absolutt kjønnshårene som er lange. Men seriøst, når man har badetiss skal det ikke så mye hår til før de er lengre enn stasen. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Man må også huske på at kjønnshår har en funksjon, det er å både til feromoner (ja, mennesker har dette også) men også å lede svette vekk fra skrittet. Nå svetter vel menn generelt mer enn damer vil jeg tro, så dette kan jo være et problem for enkelte. Dessuten er barbering "ut" skal man tro på "ekspertene" http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=143184 Ja, la oss høre på hva alle andre sier at vi skal. Helst det som skrives i VG. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Tok "skjegget og barten" for et par dager siden. Digg å få rydda litt plass, men helvete, som det stikker og klør neddi der! Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Dessuten er barbering "ut" skal man tro på "ekspertene" http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=143184 Who cares? Det er da bare folk med lavt sjølbilde og dårlig sjøltillitt som bryr seg om hva andre mener. Kle deg åssen du vil, barber deg åssen du vil osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 For min del så stusser jeg bare, har dårlig erfaring med å fjerne hele urskogen. Lenke til kommentar
Gjest rroever Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 begynte å stusse god nedpå for et partre pr siden. det klår slettes ikke her! og det kjennes bare behagelig ut. også når det kommer til sex. anbefales. og skulle du angre gror hårene alltids på nytt temmelig fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg