RaW_DeNiM Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Er kun 1 grunn til vi har pels på kroppen og det er at vi er ikke skapt for å bruke klær så noe må jo varme oss. men nå har vi jo klær så hva skal vi med pels? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 BARBER! Føles bedre og det er en stund til neste opprydning. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Stuss stellet du!Glatt på mannfolk er harry, og stygt! (du verden, så mange ganger jeg har brukt ordet harry i dag.hehe). For å ikke snakke om hvor teit det ser ut når det vokser ut. Kløe og rødt. æsj. turnoff! Spørs jo hvor mye hår du har ellers på kroppen. Ei hårape med null hår rundt kølla ser bare latterlig ut. Skjønner ikke hvorfor folk snakker om hår i munnen hele tiden? Røyter dere eller?? Det ser teit ut med kløe? Unskyld meg, men hvordan ser du kløe? For det andre så er det da langt fra alle som får røde prikker når det vokser ut igjen. Morsomt at du også kaller det harry. Ellers; røyter? Så du mener at ingen mister kroppshår, at vi bare har de samme hårene konstant? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jepp, fordi når det klør blir det rødt Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Men som sagt: Langt fra alle som klør. Og du mener fortsatt at ingen mister kjønnshår? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Alle mister jo hår.. Men jeg har aldri fått "hår i maten" Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Stuss stellet du!Glatt på mannfolk er harry, og stygt! (du verden, så mange ganger jeg har brukt ordet harry i dag.hehe). For å ikke snakke om hvor teit det ser ut når det vokser ut. Kløe og rødt. æsj. turnoff! Spørs jo hvor mye hår du har ellers på kroppen. Ei hårape med null hår rundt kølla ser bare latterlig ut. Skjønner ikke hvorfor folk snakker om hår i munnen hele tiden? Røyter dere eller?? Hehe. Mye skal man høre før øra detter av, som det blir sagt. Har før hørt det omtalt som både "pedo" og "homo", nå altså også som "harry". Kan forsåvidt være enig i at det ser litt tvilsomt ut, but who cares? Har man lyst til å barbere, så gjør man det. Sjøl barberer jeg om sommeren, i hvertfall når det er veldig varmt. Er naturist og da er det ekstra behagelig å få vekk rusket der nede. Uansett er det i hyvertfall greit å få vekk noe av kjønnshåret. For min del gror det nokså mye. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Kan ikke si at jeg bryr meg om du eller naboen fjerner all hår på kroppen. Men jeg kan si min mening om det(trådstarter spurte han skulle gjøre) og det er at det er stygt Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Skjønner ikke hvorfor folk snakker om hår i munnen hele tiden? Røyter dere eller?? Jeg tenker det samme hver gang det er snakk om en kar som skal barbere seg eller ikke. Jeg er ikke fan av barberte hannkjønn. Folk må selvfølgelig få gjøre hva de vil, for det er vel strengt tatt dét jeg er mest fan av når det kommer til hårfjerning, men jeg foretrekker en kar med hår. Gjerne stussa om buska tar helt over buksa, men ikke helt barbert. Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Stusser "plenen" maskinkort++, og barberer ballene/rota. Nybarberte baller føles godt. Anbefaler talkum om sommeren, da det kan bli litt klamt uten hår. Da blir det silky smooth! :!: Lenke til kommentar
Gjest flight Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 De fleste jentene jeg snakker med syns det er stygt med hår på kølla, de foretrekker helt shava Eller, alle jeg har snakka med sier at kuken skal være helt glattbarbert, det jentan lik iaff ^^ Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Selvfølgelig liker de det, der er da fryktelig ekkelt med hår på penis, er vel ikke så mange som har det heller... Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Verdt å nevne så kan stubb på kuken lage ubehag når lillemann er i aksjon, så det er vel lurt å vedlikeholde litt om man først skal barbere. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Har mannfolk hår PÅ selve skaftet ?? det har jeg ikke ikke sett :!: Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Var det jeg prøvde å si. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Enda en grunn til at menn ikke bør barbere. Bedre å ha myke, lange hår enn korte, harde. Det vil uansett oppstå situasjoner der man ikke får til å barbere seg hele tiden, så da vil det komme ekle stubber. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Æsj. Stress. Har ikke rørt meg der nede med noe skarpt enda, men om jeg får meg ei kjerring som krever det, så har jeg vel ikke noe valg? Men jeg har ikke truffet noen som har problemer med det enda, så da blir det slik. Hipp hurra! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Nå er vel jeg litt seint ute, men synes det er digg å i det minste barbere pungen. Du kan jo prøve å sette deg i en jentes sko. Tenk at du skal ned og suge deg, hvordan ville du hatt det? Jeg ville hatt litt busk oppe, og resten glatt. Og derfor gjør jeg det slik selv(for ordens skyld, jeg har aldri sugd en pikk). Hadde jeg vært deg, så ville jeg prøvd å barbere alt. Jeg har selv en del hår på kroppen min, og prøvde å barbere alt en gang. Det var litt digg, men når det vokste ut var det ikke så digg lengre. Det som derimot er skikkelig digg er glattbarbert tiss og armhuler. Har aldri følt meg så ren som jeg gjorde da! Haha (^o^) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg glattbarberer, men lar det vokse ut en stund før jeg tar en ny runde. Det verste jeg vet er når kjønnshår klistrer seg fast eller ender under forhuden. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 [...]ender under forhuden. Ja, herregud! Husker den tida da jeg hadde såpass lange hår. Det var rett og slett et helvete :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg