Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Barbere, eller beholde jungelen?

Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stuss stellet du!

Glatt på mannfolk er harry, og stygt! (du verden, så mange ganger jeg har brukt ordet harry i dag.hehe). For å ikke snakke om hvor teit det ser ut når det vokser ut. Kløe og rødt. æsj. turnoff!

Spørs jo hvor mye hår du har ellers på kroppen. Ei hårape med null hår rundt kølla ser bare latterlig ut.

Skjønner ikke hvorfor folk snakker om hår i munnen hele tiden? Røyter dere eller?? :p

Det ser teit ut med kløe? Unskyld meg, men hvordan ser du kløe? For det andre så er det da langt fra alle som får røde prikker når det vokser ut igjen. Morsomt at du også kaller det harry.

Ellers; røyter? Så du mener at ingen mister kroppshår, at vi bare har de samme hårene konstant?

Lenke til kommentar
Stuss stellet du!

Glatt på mannfolk er harry, og stygt! (du verden, så mange ganger jeg har brukt ordet harry i dag.hehe). For å ikke snakke om hvor teit det ser ut når det vokser ut. Kløe og rødt. æsj. turnoff!

Spørs jo hvor mye hår du har ellers på kroppen. Ei hårape med null hår rundt kølla ser bare latterlig ut.

Skjønner ikke hvorfor folk snakker om hår i munnen hele tiden? Røyter dere eller?? :p

Hehe. Mye skal man høre før øra detter av, som det blir sagt. Har før hørt det omtalt som både "pedo" og "homo", nå altså også som "harry". Kan forsåvidt være enig i at det ser litt tvilsomt ut, but who cares? Har man lyst til å barbere, så gjør man det. Sjøl barberer jeg om sommeren, i hvertfall når det er veldig varmt. Er naturist og da er det ekstra behagelig å få vekk rusket der nede. Uansett er det i hyvertfall greit å få vekk noe av kjønnshåret. For min del gror det nokså mye.

Lenke til kommentar

Jeg tenker det samme hver gang det er snakk om en kar som skal barbere seg eller ikke.

Jeg er ikke fan av barberte hannkjønn. Folk må selvfølgelig få gjøre hva de vil, for det er vel strengt tatt dét jeg er mest fan av når det kommer til hårfjerning, men jeg foretrekker en kar med hår. Gjerne stussa om buska tar helt over buksa, men ikke helt barbert.

Lenke til kommentar

De fleste jentene jeg snakker med syns det er stygt med hår på kølla, de foretrekker helt shava :p

Eller, alle jeg har snakka med sier at kuken skal være helt glattbarbert, det jentan lik iaff ^^

Lenke til kommentar

Nå er vel jeg litt seint ute, men synes det er digg å i det minste barbere pungen. Du kan jo prøve å sette deg i en jentes sko. Tenk at du skal ned og suge deg, hvordan ville du hatt det? Jeg ville hatt litt busk oppe, og resten glatt. Og derfor gjør jeg det slik selv(for ordens skyld, jeg har aldri sugd en pikk).

Hadde jeg vært deg, så ville jeg prøvd å barbere alt. Jeg har selv en del hår på kroppen min, og prøvde å barbere alt en gang. Det var litt digg, men når det vokste ut var det ikke så digg lengre. Det som derimot er skikkelig digg er glattbarbert tiss og armhuler. Har aldri følt meg så ren som jeg gjorde da! Haha (^o^)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...