Erlendz Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Jeg har nettopp installert directx 9.0 fra splintercell cden, og har et mystisk problem: Spill starter ikke.. Jeg får beskjed om at jeg må installere directx 8.1 eller høyere, og at direct3d ikke fungerer. I directxdiag-programmet får jeg denne (test failed at step 5 (getDeviceCaps): HRESULT = 0x8876086a (3D not available)) feilmeldingen når jeg tester direct3d akselerasjon i directx 8, men ikke i 7 eller 9. Hva er galt? Jeg har prøvd å installere dx8.1 istedet, men det går ikke å installere over.. [/img] Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Last ned de nyeste driverne til skjermkortet. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 Har lagt inn de nyeste skjermkort driverne Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Last ned Directx 9.0 fra: www.microsoft.com/directx Innstaler den istede for den som er på Splinter Cell cden kansje det funker Lenke til kommentar
chma Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Last ned Directx 9.0 fra: www.microsoft.com/directxInnstaler den istede for den som er på Splinter Cell cden kansje det funker jepp, kan være dette, ikke alltid det er siste version eller en endelig version som ligger ved, kunne jo vært en beta, jeg vet om noen spill som har hatt det problemet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå