Passasjer Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Hennes&Mauritz har en (ny?) kosmetikklinje for menn, med ansiktsvask, ansiktskrem, deodorant, ansiktsmaske osv. Så, er det noen som har erfaringer med disse produktene? De er utrolig billige i vertfall, men kan de måle seg i kvalitet mot dyrere merker? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Vill tro kvaliteten er som Gelwax. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 Enig med bebeluv. Når det kommer til produkter til hår og hud er det greit å investere i kvalitet, siden du skal leve med huden din resten av livet. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 Enig i det de over sier, Waxen er da helt OK. Har brukt den selv, og bruker den akkurat nå siden jeg ikke har fått kjøpt en annen enda. Men sånn hudpleie hadde jeg egentlig ikke turt å prøve, du kan jo på på parfymeri å få Biotherm eller til en hudpleier der du kan få kjøpt M.D formulations. MD Formulations annbefales, bruker den selv. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 30. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 Jeg investerer selv i dyrere merker når det kommer til slike ting, men slik som Gelwax, så kunne det jo hende at noen av disse produktene ikke holdt så verst kvalitet, og at det faktisk kunne vært en mulighet å benytte dem. Vil tippe at å bruke ansiktsmaske fra H&M er bedre enn å ikke bruke det i det hele tatt, som jeg tipper en del ikke gjør Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 Det er nok sant. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 Vil tippe at å bruke ansiktsmaske fra H&M er bedre enn å ikke bruke det i det hele tatt, som jeg tipper en del ikke gjør Veit ikke helt jeg. Jeg vill heller gå uten voks i håret enn å ha i Gelwax. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 Gelwax er absolutt en av de beste waxene med best hold i, om den er bra for håret er en annen ting. Men Dax er verre enn GelWax. H&M har flere wax, og alle er ikke som Gelwax. Jeg går aldri uten wax, det er vel 1-2 ganger i året uten jeg gjør det. Jeg bruker også Gelwax endel. Renatier sikkert mye bedre for håret, men dobbel så dårlig hold i. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 Det finnes mye annet enn bare Renati og Gelwax :/ Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 Jepp, kan jo nevne Fudge og I.D. Poenget er at Gelwax ikke er så dårlig som folk skal ha det til. Gelwax har en utrolig god hold, og den er ikke så jævlig mot håret. Jeg har brukt den i et par år nå, og jeg har ikke blitt tynnere i håret. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 31. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Vil tippe at å bruke ansiktsmaske fra H&M er bedre enn å ikke bruke det i det hele tatt, som jeg tipper en del ikke gjør Veit ikke helt jeg. Jeg vill heller gå uten voks i håret enn å ha i Gelwax. Men ansiktsmaske og hårvoks er greit forskjellig, ansiktsmaske skal tilføre næring til huden og gjøre den penere, hårvoks skal bare holde håret i en frisyre, og håret liker seg best uten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå