Gå til innhold

H&M Kosmetikk for menn - Noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig i det de over sier, Waxen er da helt OK. Har brukt den selv, og bruker den akkurat nå siden jeg ikke har fått kjøpt en annen enda. Men sånn hudpleie hadde jeg egentlig ikke turt å prøve, du kan jo på på parfymeri å få Biotherm eller til en hudpleier der du kan få kjøpt M.D formulations. MD Formulations annbefales, bruker den selv.

Lenke til kommentar

Jeg investerer selv i dyrere merker når det kommer til slike ting, men slik som Gelwax, så kunne det jo hende at noen av disse produktene ikke holdt så verst kvalitet, og at det faktisk kunne vært en mulighet å benytte dem. Vil tippe at å bruke ansiktsmaske fra H&M er bedre enn å ikke bruke det i det hele tatt, som jeg tipper en del ikke gjør :)

Lenke til kommentar

Gelwax er absolutt en av de beste waxene med best hold i, om den er bra for håret er en annen ting. Men Dax er verre enn GelWax. H&M har flere wax, og alle er ikke som Gelwax.

Jeg går aldri uten wax, det er vel 1-2 ganger i året uten jeg gjør det. Jeg bruker også Gelwax endel. Renatier sikkert mye bedre for håret, men dobbel så dårlig hold i.

Lenke til kommentar
Vil tippe at å bruke ansiktsmaske fra H&M er bedre enn å ikke bruke det i det hele tatt, som jeg tipper en del ikke gjør :)

Veit ikke helt jeg. Jeg vill heller gå uten voks i håret enn å ha i Gelwax.

Men ansiktsmaske og hårvoks er greit forskjellig, ansiktsmaske skal tilføre næring til huden og gjøre den penere, hårvoks skal bare holde håret i en frisyre, og håret liker seg best uten :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...