xedius Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Har en Dell Axim x50v som jeg kjøpte brukt, saken er den at jeg får ikke slått den på. Jeg har kun en usb kabel for sync og ladding. Det var ikke strøm i batteriet da jeg fikk pda'en så jeg satt den på ladding via usb kabelen. Da den først begynte å ladde blinket power knappe hurtig orange, etter en stund lyste den konstant orange. Jeg fikk slått den på i ca 1 min, nok til at jeg fikk kalibrert noe på skjermen så døde den ut igjen. Nå får jeg ikke slått den på igjen. Har prøvd å la den stå på ladding i 8 timer uten resultat, tenkte det var lite strøm. Kan man bruke pda'en selv om den har lite strøm??? Noes om har peiling på hvorden jeg kan få liv i den igjen??? På forhånd takk. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Av og til hjelper det bare å ta ut batteriet og rengjøre polene. Prøv det først. Lenke til kommentar
xedius Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Av og til hjelper det bare å ta ut batteriet og rengjøre polene. Prøv det først. Jeg prøvde det men ingen resultat.. Noe annet jeg kan prøve? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg fikk et tilsvarende problem. Kjøpte nytt og større batteri, og da virket alt igjen. Muligens det kan være løsningen? Du kan jo også prøve å ringe til Dell. De er flinke til å hjelpe med slik som dette. Har brukt dem mange ganger med stort sett småproblemer. Lenke til kommentar
xedius Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Jeg fikk et tilsvarende problem. Kjøpte nytt og større batteri, og da virket alt igjen. Muligens det kan være løsningen?Du kan jo også prøve å ringe til Dell. De er flinke til å hjelpe med slik som dette. Har brukt dem mange ganger med stort sett småproblemer. Hvor kjøpte du batteri fra? Jeg fant ett batteri i USA på ebay, der fulgte det med bakdeksel så jeg regner med at ett større batteri bygger pda'en ut noe. Er 2250mAh ett bra kjøp? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Det skulle vel være et godt batteri hvis det er på 2250mAh. Det er vel det doble av et standard batteri. Sjekket noen priser på nett, og de var kjempe dyre. Jeg fikk mitt gjennom jobb og har ikke tenkt på pris (kjøpte originalt). Så skal du kjøpe, så kjøp et kraftig et. Det er ikke den store prisforskjellen. Det billigste jeg fant: http://www.adem.no/product_info.php?products_id=1336 eller http://www.altitec.no/product_info.php?products_id=750 Likevel hadde det muligens vært en ide å måle batteriet for å se om det er dette som er problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå