Melhus19 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 heisann er russ i år, og dermed er den årlige russ-kort-sitat jakten igang.. lurer bare på om noen har noen kule sider med sitater jeg kunne brukt, evt poste sitater direkte her.. tenker ikke på typiske klisje-russekortsitat, slike finner jeg lett selv:) på forhånd takk Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Dette er et fint sted å begynne. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Liker denne, er ifra en fra forumet (husker ikke hvem :0 ). Alt er logisk bortsett fra windows og jenter. også signatur da. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Vell, en ting kan man være sikker på: Det er lengre til London enn med fly! Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hitler er død, jeg føler meg ikke så bra jeg heller. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hva med " Sitat skrives her." ? Eller noe annten lignende tull? Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 X er så rått at det\den lett kunne erstatte hele ferskvaredisken på Spar! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Jøss. Ikke bare har alle forslagene hittil vært renbarka russekortklisjeer, de har også vært helt uten antydning til humor. (Mye det samme, men whatEVER.) Endret 29. august 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jøss. Ikke bare har alle forslagene hittil vært renbarka russekortklisjeer, de har også vært helt uten antydning til humor. (Mye det samme, men whatEVER.) Har aldri sett "Det er lengre til London enn med fly" på et russekort noen gang.. X er så rått at det\den lett kunne erstatte hele ferskvaredisken på Spar! Nei, sider jeg jobber bak ferskvaredisken på Spar vil det aldri kunne erstatte det Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Har aldri sett "Det er lengre til London enn med fly" på et russekort noen gang.. Visvas er så definitivt en russekortklassiker. Endret 29. august 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Har aldri sett "Det er lengre til London enn med fly" på et russekort noen gang.. Visvas er så definitivt en russekortklassiker. Høyere klasse på vitser skal du lete lenge etter. Ingen vits proveserer mer enn slike! Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Om jeg fikk sjangsen igjen. Noen sitater fra jokke (joachim nilsen) "Skulle gjrne ha vært snill og hjelpsom, men vil heller være full og slitsom" "ja så er man endelig voksen, søvnløs om natta, bevistløs om dagen pengeproblemer og kvinnfolkproblemer og alkohol problemer som de gamle bohemer" "jeg er et monster jeg er hinsides til diagnose og hvis jeg er hyggelig er det bare for å få min dose skinnet bedrar lille uskyldige rose. skinnet bedrar" Mye snadder å velge i fra Jokke! er morsomt og dype visdomsord for de med som er begavet med en hjerne med funskjonen kalt tenke Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/310 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 I'll be whatever i wanna do! -Philip J. Fry - Futurama Dont hang the meat in the window if it aint for sale! Arthur Spooner (Jerry Stiller) - The King of Queens De jeg kommer på i farta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå