TheNarsissist Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hei, fikk Rainbow Six Vegas 2 i posten idag, men for 5 dager siden så gikk mitt gold medlemskap ut. Kan noen være så snill å sende meg en code på PM. Tusen Takk. Digger foresten spillet:) Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Regner du virkelig med at noen her på forumet skal være så gavmilde og gi deg en mnd. gratis Xbox Live? :!: Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Han mener nok 48 timer trial Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 What? Har jeg aldri hørt om. Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 What? Har jeg aldri hørt om. Hvordan gjør man det? hender det følger med "48 timers trial" kort når man kjøper spill..........tror dette var mere vanlig før? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Det var mer vanlig før. Får aldri nå lenger. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Ingen som ahr en Ingen som ahr en Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Du får gjøre som oss andre, kjøp deg en kode for 45kr Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 han snakker om 48 timers Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Ja, men siden det ikke er noen som har må han gjøre som oss andre og kjøpe Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hater folk som tigger etter live koder. Koster jo under 50kr for en måne med live. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hater folk som tigger etter live koder. Koster jo under 50kr for en måne med live. kan være vanskelig og overtale foreldre til og bruke kortet på internett! Desutten koster 1 måned 200,- på nærmeste butikk jeg ville kunne kjøpt det fra... Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hater folk som tigger etter live koder. Koster jo under 50kr for en måne med live. kan være vanskelig og overtale foreldre til og bruke kortet på internett! Desutten koster 1 måned 200,- på nærmeste butikk jeg ville kunne kjøpt det fra... Begynner og bli mer enn mange nok tråder som det her no. Det er jo ikke så sinnsykt dyrt i butikkene heller da. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hater folk som tigger etter live koder. Koster jo under 50kr for en måne med live. kan være vanskelig og overtale foreldre til og bruke kortet på internett! Desutten koster 1 måned 200,- på nærmeste butikk jeg ville kunne kjøpt det fra... Begynner og bli mer enn mange nok tråder som det her no. Det er jo ikke så sinnsykt dyrt i butikkene heller da. Er enig det er ikke det Men jeg bare viser frem det eneste argumentet man kan ha for og forsvare at man spør etter trail... Men skjønner ikke hvorfor de tror man vil få en kode, den kan jo være god og ha når dine egne 12 måneder går ut og du venter på en ny en i posten eller noe... Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hadde ett par 1 mnds koder som fulgte med noe spill men brukte de for å folegne min egen gull medlemskap på XBLA Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hadde ett par 1 mnds koder som fulgte med noe spill men brukte de for å folegne min egen gull medlemskap på XBLA Det hjalp trådstarter Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Lag deg en ny konto, så får du en mnd gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå