Merk. Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Da ser jeg Yojimbo først, så Kakushi-toride no san-akunin og avslutter med Shichinin no samurai. Gleder meg til lønning nå ja Du som var Kurosawa-mesteren? Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Du CypheroN. Eller var det noen andre mon tro... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Er ikke noe særlig filmkjenner, og vaffal ingen Kurosawa-kjenner. Jeg har sett 5,6,7 filmer av han, og likte Yojimbo best. Nothing more, nothing less. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ok, men da tror jeg trådkapringen kan avsluttes^^ For mange undeholdende filmer bør du sjekke ut IMDBs topp 250. Mye mer svada, tull og tøys enn man skulle tro Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 - Shoot em up (morsom action-film satire). - Boondock Saints (rå, barsk, mørk, morsom, en ordentlig underholdnings-film mao). - Bad Taste - Killer Tomatoes eat France. (beklager, jeg elsket den som yngre) Og sikkert ymse andre filmer jeg ikke kommer på i øyeblikket. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Clerks 1 og 2, Jay and silent Bob strikes back, og fritt vilt, det er noen filmer jeg kan se om og om igjen men noen som vet om noen andre filmer som clerks og jay and silent bob strikes back? sånne som handler om absolutt ingenting Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Du skal ha creds for å kunne se Fritt Vilt om og om igjen Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Fra barndommen: Demolition Man Judge Dredd Jeg tror ikke det finnes noe tall for hvor mange ganger jeg så de. Hva med: Breakfast at Tiffany's One, Two, Three Some Like It Hot His Girl Friday Lenke til kommentar
athorb Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 High Fidelity og Groundhog Day er nok de dvdene jeg har som har fått flest runder i spilleren. Noe av grunnen er kanskje at jeg suger til å ta med meg lettfordøyelig film når jeg er ute på handletur, og de to er blant de få jeg har av den typen. Ikke at jeg ikke kunne sett dem om og om igjen uansett. Ellers er Gremlins og Back to the Future alltid vinnere. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Vil føre opp 12 Angry Men i denne tråden. Har storkoset meg med den en 3-4 ganger nå. Også er den bare 90 minutter også, perfekt lengde for en underholdningsfilm! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Slenger inn The Departed. Sett den skremmende mange ganger og digger alt med den, omtrent. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Slenger inn The Departed. Sett den skremmende mange ganger og digger alt med den, omtrent. Hvis tilfellet var så burde det kanskje være på tide at du fikk sett Infernal Affairs. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ja, huff. Det har jeg tenkt også. Så Infernal Affairs 2 på butikken for ikke så lenge sia, men den er vel utrolig dum å begynne med. Hvor mange er det i alt? 3? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Å ikke se de tre filmene i kronologisk rekkefølge vil så absolut være en dårlig ide. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg setter dem på "Bør sees asap"-lista mi, Otth. Thanks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå