Gå til innhold

De mest underholdende filmene

User5876321

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg tenker på spørsmålet, føler jeg meg nesten nødt til å rable ned filmene jeg absolutt ikke blir lei av, selv om enkelte er dårlige, og til tiders altfor "Hollywood" for manges smak.

Mine personlige favorittfilmer av denne "filmer jeg aldri blir lei av" splaten er disse:

- Army of darkness (Bruce campbell er ikke til å gå lei av)

- Killer klowns from outer space (utrolig underholdene)

- Fast times at ridgemont high

- The goonies

- Die Hard 1+3

- Robocop

- Starship troopers

- Dodgeball

Ellers er hollywood blockbusters altfor underholdene, selv om de til tider er svært pompøse og "over-the-top", men filmer som The Rock, Con-Air, og ja, Armageddon.

Lenke til kommentar
Når jeg tenker på spørsmålet, føler jeg meg nesten nødt til å rable ned filmene jeg absolutt ikke blir lei av, selv om enkelte er dårlige, og til tiders altfor "Hollywood" for manges smak.

Det er nå uansett din smak som teller, eller hva?

Hah, stemmer jo det. Var sikkert litt for rask med å skrive. :)

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke helt å skille mellom filmer bare basert på underholdning, så jeg vurderer heller på hvor "lette" de er å se.

-Bad Taste (1987)

-The Fugitive (1993)

-Dazed and Confused (1993)

-The Name of the Rose (1986)

-Finding Nemo (2003)

-Groundhog Day (1993)

-Point Break (1991)

-The School of Rock (2003)

-The Truman Show (1998)

-Wallace & Gromit in The Curse of the Were-Rabbit (2005)

Lenke til kommentar

Mange, maaange filmer som jeg kan nevne her... men jeg skal nøye meg med en for nå...

Traxx

En ganske vill komedie med Shadoe Stevens i hovedrollen. En ganske obskur film tror jeg, men det har alltid vært en av favorittkomediene mine siden jeg så den på leiefilm i 1988-89. Det er en del scener som er helt utrolig morsomme :D

Jeg måtte bite i gresset og innse at den aldri er gitt ut på DVD (og blir vel heller aldri det :( ), så jeg kjøpte den på VHS fra amazon for ikke så lenge siden.

Lenke til kommentar
Så bra :) Har sett GBU flere ganger, men de 3 andre jeg nevnte har jeg bare sett 1 gang. Skal se Yojimbo right away, en utrolig fet film.

Skal kjøpe Kurosawa Box 1 (Seven Samurais, Yojimbo og en til), og regnet med at de var ganske tunge filmer. De er altså ikke det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...