User5876321 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Hvilken film syntes du er den mest underholdene, alså ikke den det mest eller interlektuelle, smarte, eller kulturelle? Rett og slett den som du syntes var gøyest for og si det sånn. Endret 29. august 2008 av Giffesnaffen Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Rambo-filmene, Wishmaster, The Toxic Avenger, Class of Nuke Em' High 2, Cannibal! The Musical, Hatchet og Shoot Em' Up, Dagon og Creepshow-serien. Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Når jeg tenker på spørsmålet, føler jeg meg nesten nødt til å rable ned filmene jeg absolutt ikke blir lei av, selv om enkelte er dårlige, og til tiders altfor "Hollywood" for manges smak. Mine personlige favorittfilmer av denne "filmer jeg aldri blir lei av" splaten er disse: - Army of darkness (Bruce campbell er ikke til å gå lei av) - Killer klowns from outer space (utrolig underholdene) - Fast times at ridgemont high - The goonies - Die Hard 1+3 - Robocop - Starship troopers - Dodgeball Ellers er hollywood blockbusters altfor underholdene, selv om de til tider er svært pompøse og "over-the-top", men filmer som The Rock, Con-Air, og ja, Armageddon. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Når jeg tenker på spørsmålet, føler jeg meg nesten nødt til å rable ned filmene jeg absolutt ikke blir lei av, selv om enkelte er dårlige, og til tiders altfor "Hollywood" for manges smak. Det er nå uansett din smak som teller, eller hva? Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Når jeg tenker på spørsmålet, føler jeg meg nesten nødt til å rable ned filmene jeg absolutt ikke blir lei av, selv om enkelte er dårlige, og til tiders altfor "Hollywood" for manges smak. Det er nå uansett din smak som teller, eller hva? Hah, stemmer jo det. Var sikkert litt for rask med å skrive. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Lett utvalg. Denne lista kan like gjerne inneholde 100+ titler. Braindead (1992) Versus (2000) Feast (2005) Severance (2006) Jason X (2001) Starship Troopers (1997) Dr. Giggles (1992) Commando (1985) Predator (1987) Total Recall (1990) The Running Man (1987) Last Action Hero (1993) True Lies (1994) Lenke til kommentar
calimariae Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Indiana Jones and the Last Crusade Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg klarer ikke helt å skille mellom filmer bare basert på underholdning, så jeg vurderer heller på hvor "lette" de er å se. -Bad Taste (1987) -The Fugitive (1993) -Dazed and Confused (1993) -The Name of the Rose (1986) -Finding Nemo (2003) -Groundhog Day (1993) -Point Break (1991) -The School of Rock (2003) -The Truman Show (1998) -Wallace & Gromit in The Curse of the Were-Rabbit (2005) Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Ong Bak The Gladiator 13th District/Banlieue 13 (Med engelsk dub) The Boondock Saints The Transporter The Transporter 2 Equilibrium The Truman Show Johnny English Resident Evil 1-3 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Walk the line Disturbia Commando Terminator 2 Joy Ride Jay & Silent Bob Strike Back Big Trouble In Little China Finding Nemo Shooter Panic Room Phone Booth Air Force One Endret 30. august 2008 av TheKaptain Lenke til kommentar
Speik Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Monty Python and The Holy Grail The Big Lebowski The Rock Crimson Tide Dog Soldiers Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Mange, maaange filmer som jeg kan nevne her... men jeg skal nøye meg med en for nå... Traxx En ganske vill komedie med Shadoe Stevens i hovedrollen. En ganske obskur film tror jeg, men det har alltid vært en av favorittkomediene mine siden jeg så den på leiefilm i 1988-89. Det er en del scener som er helt utrolig morsomme Jeg måtte bite i gresset og innse at den aldri er gitt ut på DVD (og blir vel heller aldri det ), så jeg kjøpte den på VHS fra amazon for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) - Shoot 'Em Up - Transporter 1 og 2 - Rambo, Die hard og dødelig våpen filmene - Black dog - The rocketeer - Svidd neger Noen jeg kan se om igjen og om igjen!; Endret 30. august 2008 av mr.nauz Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 The Matrix Hot Fuzz Shaun of the dead Boondock Saints ("Is it dead?" - ler til krampa tar meg hver gang) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Yojimbo Tsubaki Sanjûrô Per qualche dollaro in più Buono, il brutto, il cattivo Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg synes American Splendor var ganske morsom! Nerden er veldig kul. "It is a film for nierds". Haha, den må ses! Lenke til kommentar
Speik Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 YojimboTsubaki Sanjûrô Per qualche dollaro in più Buono, il brutto, il cattivo Enig der, slike beinharde western og samuraifilmer kan man se om og om igjen, kjempeunderholdning. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Så bra Har sett GBU flere ganger, men de 3 andre jeg nevnte har jeg bare sett 1 gang. Skal se Yojimbo right away, en utrolig fet film. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Så bra Har sett GBU flere ganger, men de 3 andre jeg nevnte har jeg bare sett 1 gang. Skal se Yojimbo right away, en utrolig fet film. Skal kjøpe Kurosawa Box 1 (Seven Samurais, Yojimbo og en til), og regnet med at de var ganske tunge filmer. De er altså ikke det? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Seven Samurai er ganske tung hvis du ikke har sett noe av han før, tror jeg. Den varer vel i godt over 3 timer. Yojimbo derimot, varer ikke 2 timer engang og er en kjapp og morsom action-samurai-movie som glitrer. Likte den bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå