Fenixen Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 det kan nok forekomme når en ripper selv... Men alle scene-releases på som ligger på sites på nettet er jo rippet etter en standard, og denne støtter hvertfall ps3 fullt ut. men blææ trådstarter har vel fått svar =) Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) de har vel ikke sagt at de klarer det uten jorchi.. men når du ripper en dvd så fikser jo brenneprogrammet slikt automatisk. Har aldri hatt problemer med filmer jeg har rippet eller lastet ned hvertfall.. Mulig om du bruker "bjørns ripp&brenn i en fei".. men med vanlige programmer skal det mye til for at ps3 nekter å spille av filmen vil jeg tro Fra min tid som pirat, vet jeg at det erfaringsmessig ofte er slik at lydfilene er lagt inn i VIDEO_TS-mappen. Jeg har aldri rippet noen DVD selv, så jeg vet ikke hvordan det fungerer. prøvde nå nettopp å brenne en rippa dvd hvor det da var bare video_ts(den inneholdt da bare video_ts og vts filer) mappa, det gikk da fint ann å spille denne på ps3,. så da er ihvertfall det fastslått.. Endret 30. august 2008 av tanngarden Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hm, hvilken PS3 har du? Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hm, hvilken PS3 har du? jeg har 60gig Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Samme her.. Har en 60GB PS3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå