Rice Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 jeg brenner ut en image fil på en dvd plate og setter den i min ps3, men den finner ingenting på disken :S noen som kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Den skal kunne lese brente DVDer. Om du imidlertid har skaffet deg filmen på ulovlig vis, er PS3 utstyrt med teknologi som skal avsløre dette. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 kan være samme greie som på E-HDD, prøv trykk trekant også "show all files" Lenke til kommentar
Rice Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 bet ikke om det er olovlig, men jeg rippet en dvd og la den på harddisken Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Ulovlig kopi,PS3 utstyrt med teknologi som skal avsløre dette. he he javel Endret 29. august 2008 av dudley.no Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 bet ikke om det er olovlig, men jeg rippet en dvd og la den på harddisken Det er vel i og for seg lov, men jeg tror ikke den gjør noe forskjell på om du har rippet selv, eller lastet ned en fil noen andre har rippet. Kan jeg spørre hvordan du har brent den til DVD? Brant du bare filen over som datafil, eller brukte du et VIDEO_TS-brenneprogram? Ulovlig kopi,PS3 utstyrt med teknologi som skal avsløre dette. he he javel Hva skjer med å feilsitere? Lenke til kommentar
Rice Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 brukte nero 8 og brand UDF-fil elns... Lenke til kommentar
Agg Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Den skal kunne lese brente DVDer. Om du imidlertid har skaffet deg filmen på ulovlig vis, er PS3 utstyrt med teknologi som skal avsløre dette.Den teknologien fungerer i såfall veldig dårlig. Lenke til kommentar
Rice Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 får du det til kanskje, og kan fortelle meg hvordan du gjør det.. og holde deg til topic? takk Lenke til kommentar
Agg Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Ser ikke helt hva det er å få til, jeg brenner ut image-filer på samme måte som jeg alltid har gjort, setter dvden i PS3en og spiller den av... Kanskje det er forskjell på de gamle 60gb-versjonene og de nyere maskinene dog. Lenke til kommentar
Rice Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 har hatt min 40 gig siden mai Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Du må brenne som VIDEO_TS Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 jeg bare mounter image's med deamon-tools og kopierer dvd, funker utmerket for meg Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) du må åpne imgage fila i daemon tolls, derreter går du til brenne programmet ditt og trykker dvd kopi(kopiere da fra den virtuele dvd romen) , enklere blir det ikke, jeg hadde det samme problemet du beskrev over inntil jeg fant ut at det var så lett som å bare kopiere.. lykke til edit: der var du litt før meg gitt slugge Endret 29. august 2008 av tanngarden Lenke til kommentar
Rice Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 aah, takk for svar Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 du trenger ikke mounte image fila i daemon tools heller.. du åpner nero burning tools, velger "åpne fil" eventuellt "brenn image" <-- spørs hvilken meny du er på.. også brenner du filmen rett ut. Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Den skal kunne lese brente DVDer. Om du imidlertid har skaffet deg filmen på ulovlig vis, er PS3 utstyrt med teknologi som skal avsløre dette. Akkurat det har jeg ikke helt troen på. Om det i så tilfelle skulle være sant, så fungerer dette MEGET dårlig. Har sett 1000 vis av filmer, både Image filer, brent via DVD-Decrypter, og Video_TS, brent gjennom Nero. Fungerer helt utmerket. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Den skal kunne lese brente DVDer. Om du imidlertid har skaffet deg filmen på ulovlig vis, er PS3 utstyrt med teknologi som skal avsløre dette. Akkurat det har jeg ikke helt troen på. Om det i så tilfelle skulle være sant, så fungerer dette MEGET dårlig. Har sett 1000 vis av filmer, både Image filer, brent via DVD-Decrypter, og Video_TS, brent gjennom Nero. Fungerer helt utmerket. Det er ikke noe newage-fancy-mumbo-jumbo akkurat. PS3, sammen med en rekke andre nyere DVD-spillere er laget slik at den ikke skal spille av en DVDfilm som kun inneholder VIDEO_TS-mappe. Dette fordi filmen da som oftest er rippet og delt på ulovelig vis. Den ser etter en AUDIO_TS-mappe, og er den der, uavhengig om den er tom, skal man kunne unngå "sperren". Hvordan dere klarer det uten skjønner jeg ikke helt men. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) de har vel ikke sagt at de klarer det uten jorchi.. men når du ripper en dvd så fikser jo brenneprogrammet slikt automatisk. Har aldri hatt problemer med filmer jeg har rippet eller lastet ned hvertfall.. Mulig om du bruker "bjørns ripp&brenn i en fei".. men med vanlige programmer skal det mye til for at ps3 nekter å spille av filmen vil jeg tro Endret 30. august 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 de har vel ikke sagt at de klarer det uten jorchi.. men når du ripper en dvd så fikser jo brenneprogrammet slikt automatisk. Har aldri hatt problemer med filmer jeg har rippet eller lastet ned hvertfall.. Mulig om du bruker "bjørns ripp&brenn i en fei".. men med vanlige programmer skal det mye til for at ps3 nekter å spille av filmen vil jeg tro Fra min tid som pirat, vet jeg at det erfaringsmessig ofte er slik at lydfilene er lagt inn i VIDEO_TS-mappen. Jeg har aldri rippet noen DVD selv, så jeg vet ikke hvordan det fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå