SuperSkunk Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Vet noen hvor i oslo det er sånne Fretexbokser? Det var er noen på majorstua. Og på rimi ved skøyen. men de er borte nå, tror jeg. Noen som vet hvor det er noen andre? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jupp. De på majorstua er borte Irriterer meg. Også interessert i hvor man finner slikt i nærheten av majorstua. Har evt. vurdert om jeg skal stikke rett på fretex ved majorstuakrysset og høre om de kan ta imot direkte. Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Det er mulig det gårr ann også. Men jeg tror kanskje de har noen bokser ved Skøyen Skole. Ved Gondal mat. Var noen der før, husker jeg. Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Det er mulig det gårr ann også. Men jeg tror kanskje de har noen bokser ved Skøyen Skole. Ved Gondal mat. Var noen der før, husker jeg. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Vet noen hvor i oslo det er sånne Fretexbokser? Det var er noen på majorstua. Og på rimi ved skøyen. men de er borte nå, tror jeg. Noen som vet hvor det er noen andre? Hvorfor leter du etter fretexbokser? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 For å levere fra seg gamle klær kanskje? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Tror ikke det. Endret 29. august 2008 av LesPaulPimp Lenke til kommentar
KS Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Har du vurdert å bruke kartsøket til Fretex? http://www.fretex.no/modules/module_123/pr...213&mid=128 Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 For å levere fra seg gamle klær kanskje? Eller kanskje stjele til seg gamle klær? 1 Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Tror det er lettere måter å få tak i gamle klær på enn å bryte seg inn i Fretex-bokser. Hvis dere finner en UFF-boks er det samme greia, men det visste dere sikkert. Lykke til, fortsett med det gode arbeidet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå