notarget Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Fikk musa i dag og lurer på følgende: Hvor lang tid tar det til batteriet er fullt? Lampa skal være solid grønn når den er full, men den blinker og blinker /MoRtEn Lenke til kommentar
chma Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Fikk musa i dag og lurer på følgende: Hvor lang tid tar det til batteriet er fullt? Lampa skal være solid grønn når den er full, men den blinker og blinker /MoRtEn er ikke sikker på hvor lang betteritid det er, avhenger jo veldig av bruken, eks, en sikkelig cs session kan jo ta livet av den og "tømme den" en del raskere enn vanlig bruk, men lader en gang i døgnet jeg, uansett hvor mye den er brukt. Den bliker rødt en stund før du faktisk er helt nød til å lade, så du kan bli ferdig med det du holde rpå med... Er fornøyd med den, nøyaktig og ligger godt i hånda. Lenke til kommentar
Mixture Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 En meget bra mus og bruke.Av erfaring tar det ca 2-3 timer og lade den helt fult opp mener jeg. Jeg har gjort det til en vane og sette den på lading hver natt og lade den helt ut ca 1 gang i uken.det sies att det skal hjelpe på leve tiden til batteriene. Jeg har musen koblet til en usb hub og går den tomm for strømm har jeg en annen usb mus klar til og plugge in i huben og tar den andre ut. Har skjedd ved noen anledninger under heftig spilling att den har gått tom for strømm.Dette som oftest på lan partys hvor jeg glømmer og lade den. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Min MX700 tar i underkant av 2 timer å lade opp, når batteriene er helt tomme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå