Kjernekaren Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hvis jeg utdanner meg som pilot og kommer gjennom hele utdanningen, (6år eller noe). Kan jeg da velge hvilken by jeg skal være i når jeg skriver under kontrakten på 12år? Jeg vil selfølgelig jobbe i Bergen siden det er her jeg bor. Men er det vanskelig og bli f.eks. Helikopterflyger for kystvakten på Håkonsvern, eller ambulansepilot i militæret, når jeg har tatt utdannelsen? Må jeg resie mye rundt hvis jeg jobber med en av de yrkene? Takker for svar! Mvh: Kjernekaren! Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Du har allerede laget en tråd hvor du spør om dette. Lenke til kommentar
Kjernekaren Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Nei, dette er ikke helt det samme prinsippet. Og hvis noen svarer, så skal jeg ikke legge ut flere tråder. Lenke til kommentar
Kjernekaren Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Ingen som har svar på spørsmålene? Lenke til kommentar
thomsi1607 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Foreslår at du heller spør i den andre tråden slik at man ikke må forholde seg til to forskjellige tråder om det samme temaet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå