preppy Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Forespørsel er sendt. Endret 13. november 2008 av preppy Lenke til kommentar
riroil Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Det er nok det at varen har gått til plukk hos grossist. Da får de ikke kansellert uten å måtte betale gebyr. Lenke til kommentar
preppy Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Aha. Så da er den sikkert sendt, da? Case solved. Lenke til kommentar
preppy Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Da var hard disken på plass. Må si jeg tenkte det aller værste når jeg leste alle 'anmeldelsene' her på forumet, men leveringstiden er jo helt tåpp! Jeg kommer garantert til å handle på amentio igjen. Dermed har jeg erfart at man i alle fall ikke skal forhåndsdømme denne butikken før den aktuelle handel finner sted. Lenke til kommentar
triotec Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Vel, er glad jeg bare har 10 min kjøring til Datakjedens butikk i Bergen Lenke til kommentar
Morro Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) vedr. Amentio Det man må være klar over, er at de med den nettsiden der (vil ikke kalle det butikk) deler opp din ordre så du får den levert i en rekke leveranser fra billigste leverandør av hver partikkel. Medfører diverse turer til postkontor og distribusjonsfirmaer (for oss som ikke er hjemme hele arbeidsdagen). Endret 13. november 2008 av Morro Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 vedr. Amentio Det man må være klar over, er at de med den nettsiden der (vil ikke kalle det butikk) deler opp din ordre så du får den levert i en rekke leveranser fra billigste leverandør av hver partikkel. Medfører diverse turer til postkontor og distribusjonsfirmaer (for oss som ikke er hjemme hele arbeidsdagen). Vet ikke hvor lang arbeidsdag du har men her jeg bor stenger postkontoret 18.00 man-fre Lenke til kommentar
Morro Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 vedr. Amentio Det man må være klar over, er at de med den nettsiden der (vil ikke kalle det butikk) deler opp din ordre så du får den levert i en rekke leveranser fra billigste leverandør av hver partikkel. Medfører diverse turer til postkontor og distribusjonsfirmaer (for oss som ikke er hjemme hele arbeidsdagen). Vet ikke hvor lang arbeidsdag du har men her jeg bor stenger postkontoret 18.00 man-fre To budfirmaer som (i tillegg til postens pakker) leverte min bestilling hadde vanlig kontortid. Det som kommer med posten er ikke problemet. Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg ventet 2mnd på en disk fra amentio. Jeg klager ikke, jeg gråter ikke. Fikk disken billig, og siden ingen andre hadde disken, så regnet jeg med at det var fordi den ikke har kommet på lager enda. Fikk disken så fort leverandøren fikk den på lager. Storfornøyd Lenke til kommentar
nemizz Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Slenger meg med på denne tråden. Bestilte et HK fra amentio for litt mindre enn et år siden, plutselig gikk det istykker. Jeg ba om vareretur, dette gikk helt greit og jeg sendte inn hk mitt. Amentio tilbød seg ikke å betale frakt, men jeg spurte ikke om det heller. Ca. 2 uker etter jeg sendte hk'et mitt inn, fikk jeg en pen melding på telefonen "pakke motatt fra amentio". Jeg drar lykkelig til posten og henter hovedkortet mitt. Hovedkortet ser fint og fjongt ut, men til min store forbauselse ser jeg at det bare følger med et random utvalg av tilbehør, blandt annet TO tri-sli bruer, den beskyttelsen som skal være på sokklen er ikke der. Når jeg gransker hk'et litt nærmere ser jeg at loddingene "i hullene der man skrur fast hk" er skadet/borte, slik de blir etter man har skrudd det hardt fast i kabinettet. Jeg ville bare få pc'n min til å virke igjen, så brydde meg ikke så mye om det. Men neida, slik var det ikke. Når jeg starter opp, starter vifter, skjermkort på full guffe, kan jeg se på lysa at ramen ikke starter, cd-romen starter opp... Hva er det Amentio har gjort? Sendt meg et BRUKT defekt hovedkort? Amentio virket som en så grei butikk, men nå viker den heller stusselig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå