Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Det høres rett ut. Du bør kunne gjenkjenne de to på navnet de har. Når du får beskjed om at du har tastet feil kryptering så bør du jo dobbelsjekke og se at du har rett kode i rett format. Endret 4. september 2008 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Porten skal ikke åpnes og lukkes igjen. Kan det ikke være at du har svakt signal som gjør at portsjekken rapporterer feil? Lenke til kommentar
1-2-3 Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Porten skal ikke åpnes og lukkes igjen. Kan det ikke være at du har svakt signal som gjør at portsjekken rapporterer feil? Skjønner ingen ting... Jeg droppet routeren og koblet på den gamle antennen. Signalstyrken er like dårlig med begge alternativene, men hastigheten steg litt da jeg gikk tilbake til antennen. Hvorfor sender ikke routeren like sterkt signal lenger? Er det PC-en? Jeg har fått ny PC siden jeg brukte Topcom-routeren... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Det kan godt være trådløskort i PC som ikke fungerer like godt som din gamle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå