Gå til innhold

BK Serie: Band bilda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

olsen, "bakgrunnen er ikke bra nok", blir litt teit. det er en helt vanlig klassisk bakgrunn, ala det fotografer har brukt i uttalige år..

ikke helt uvanlig for klassiske bilder. kommentarene dine i bk derimot er ikke bra nok lengre, ALLE trådene jeg har sett kommentarer fra deg er en setning maks, ikke konstruktiv- bare negativ.

zodz, skal se om jeg får lysnet øynene pittelitt før jeg sender de ut.

MEN tror ikke jeg skal legge på noe mere catchlight nei, men kanskje dodge litt highlights, så de som er der kommer fram bedre.

Lenke til kommentar

Svart bakgrunn med nyanser av brunt er ikke bra ;)

Edit: Nevnte jeg flekkene ;)

Og mer har jeg ikke å si, de er gode ellers, men skal jeg begynne å finne på feil bare for å kunne utdype mer? det er jo det du har kritisert oss for, å henge oss opp i småting, og det gjør jeg ikke, fordi du vil ha mer helheten å ikke pirk på støvkorn.

Så bestem deg for hav du vil ha, pirk eller generelt inntrykk?!

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar

Syns bakgrunnen ble fin jeg...

Tillot meg å redigere henne med fiolinen, mer eller mindre slik jeg mente.

Bommer nok litt på faguttrykk i ny og ne, så jeg får heller illustrere det i praksis :p

post-87902-1220103327_thumb.jpg

det eneste jeg gjorde var å kopiere layeret, blendmode -> screen, layermask + ctrl + i (for å gjøre masken sort) -> brush med hvit over øyenene.

Edit: tror faktisk det kunne gjort seg med enda et "screen" layer.

Endret av Carny
Lenke til kommentar
har ikke kritisert noen for å henge seg opp i småpirk jeg- men det burde utdypes mere HVORFOR det er slik, ellers blir det ikke konstruktivt.

flekkene er jo endel av bakgrunnen, og det brune er pga jeg har brukt split toning med litt bruntoner, og samme tonene er på resten av bildet.

Da jeg skrev: "men bakgrunnen er ikke bra nok på noen av de" så trodde jeg du skjønte hva jeg mente, at den ikke var helt svart. Det er for lite farger til å tilføre noe, så vil du at bakgrunnen skal bidra så må den komme mer fram. Jeg ville kjørt helt svart...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...