Duqe Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Topicen sier vel det meste, størrelsen skal være på 1TB og max pris på 1300kr. Har hørt mye negativt om Western Digital My Book2 Essential Edition 1TB så jeg hopper nok over den. Men er det andre å anbefale? Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Jeg kan anbefale Lacie USB harddisken da jeg er ganske fornøyd med to av disse. Men du må huske å gå for den med 32MB cache. Endret 29. august 2008 av Wixicy Lenke til kommentar
thamule Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg kan anbefale Lacie USB harddisken da jeg er ganske fornøyd med to av disse.Men du må huske å gå for den med 32MB cache. På produktinfo på harddiskane på alle nettbutikkane står det "cache: 16 or greater" Korleis kan ein då finne ut om den er 16 eller 32? Er den hos Amentio f.eks 32mb? Og kva utgjer denne forskjellen i praksis?(16mb vs 32mb) Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Lurer litt på hva slags disker som er brukt i Lacie? Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Det ser ut til at samsung som leverer innmaten. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=34905...BE-D2583A1CB52E Lenke til kommentar
KAS Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Tema: Trenger stabil og driftsikker ekstern disk Noe sånt finnes ikke. Skal du legge ting der du er redd for, kjøp to av den billigste sorten du finner, med de tilkoblingene du trenger, og sørg for å ha det viktigste på begge to til enhver tid. Endret 31. august 2008 av KAS Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Tema: Trenger stabil og driftsikker ekstern disk Noe sånt finnes ikke. Skal du legge ting der du er redd for, kjøp to av den billigste sorten du finner, med de tilkoblingene du trenger, og sørg for å ha det viktigste på begge to til enhver tid. Har hørt mye tull med western digital sine ekstern disker, så disse utelukker jeg, valget står nå mellom seagate og lacie (samsungs innmat). Noen som har hatt problemer med seagates nye eksterne disker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå