Kimannjer Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Var vel noe som het søt sild før og, men de har vel bare tatt smaken fra den, og utsenede fra de sure.. Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Noen som har smakt "sure fisker"(?) grønn pose med lyse gule fisker som var så sinnsykt surt før? Nå derimot smaker det søtt Akkurat som med laban sure skrikerunger. De første posene var så sinnssykt gode, så fikk de inn noen klager på at de var FOR SURE (:o WTF), og nå er de nesten ikke sure lenger Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 OT: damn, det var crappy camera på iPhone Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 OT: damn, det var crappy camera på iPhone På tide at denne tråden dør snart, er det ikke? men bildene er ikke så sykt dårlig vell. Se no bare her: Close up er det dårlig. Men ute med nok lys er det ikke så gale. Heller ikke så dårlig må medium lenge heller. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Var vel noe som het søt sild før og, men de har vel bare tatt smaken fra den, og utsenede fra de sure.. Kan ikke huske noen søt sild, kanskje du blander den med salt sild? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Var vel noe som het søt sild før og, men de har vel bare tatt smaken fra den, og utsenede fra de sure.. Kan ikke huske noen søt sild, kanskje du blander den med salt sild? Jeg husker no godt søt sild, kjøpte de altid på voss cupp med fotballen. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 HH: DAMN så dårlig kvalitet på alle de 3 bildene, trodde det var bedre Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hehe, morsomt, den pakken du fikk er akkurat den samme som dama fikk når hun klagde til nidar ang. en smash.. De har sikkert en standard pakke de sender ut til alle som klager, med god grunn Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 ingen Troika hva F**** ville jo ha troika Ny mail? Ahahahah Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Akkurat som med laban sure skrikerunger. De første posene var så sinnssykt gode, så fikk de inn noen klager på at de var FOR SURE (:o WTF), og nå er de nesten ikke sure lenger De har aldri vært for sure, jeg synes de var harde da jeg spiste dem første gang... Var ikke det jeg forbinder med Laban når det angår mykhet nei Endret 4. november 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Mange jeg kjenner liker å åpne labanposen og la den ligge åpen en dag eller to før de spiser den for at de skal bli hardere. Jeg synes også seigmenn smaker best når de ikke er helt ferske og myke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Mange jeg kjenner liker å åpne labanposen og la den ligge åpen en dag eller to før de spiser den for at de skal bli hardere. Jeg synes også seigmenn smaker best når de ikke er helt ferske og myke Har litt samme tingen når det gjelder ostepopp jeg da. La den ligge åpen over natta. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Potetgull og ostepop blir jo gjerne litt seige og ekle når de ligger over natta, men hver sin smak :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Potetgull og ostepop blir jo gjerne litt seige og ekle når de ligger over natta, men hver sin smak :!: Potetgull blir bare ekkelt, men det er litt godt med seig ostepop Lenke til kommentar
aGal Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Vi sender deg noen av Nidars merke varer som du sikkert vil finne helt i orden. Det heter merkevarer, ikke merke varer! Klag på at de har skrevet feil så kanskje du får enda mer godis. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Må man legge ved et bilde for å få tilsendt den pakken, om man skal klage på en sjokolade? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Eller selve sjokoladen. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hm, vurderer å kjøpe et par bæreposer sjokolade, legge dem i badstuen et døgn eller to, for så å få 5-doblet tilbake! Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Håper og få et svar som dette. Vi beklager på det sterkeste og gir deg gratis sjokolade til deg og dine venner så lenge du lever, i tilleg får du 25 000kr. håper din frykt for Troika ikke varer lenge hilsen nidar Haha! Der fikk du meg faktisk til å le en stund! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå