head_hunter Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Hvor lang tid tar det da? Endret 24. september 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Skjedde samme med en Troika på jobb for omtrent ett år siden som jeg kjøpte. Da først en person fikk feil med sin Troika så ble hele lagret i kantina oppkjøpt stortsett. Men fikk en eske med diverse Nidar-produkter (minus Troika ). Pose med Smash, pose med Bamsemums, Troika, en sånn svart sjokolade med masse kakao, pose Doc, pose gelemanner og sikkert noe mer jeg ikke kommer på. Var ganske allright. Endret 24. september 2008 av Explorer Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Fikk pakke i dag..... YAY Som lovet tok jeg noen bilder. Som du ser var det ikke sykt mye men jeg er fornøyd, men ingen Troika hva F**** ville jo ha troika Edit: bildene er tatt med iPhone så dritt kvalitet Endret 26. september 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Som du ser var det ikke sykt mye Jævla bortskjemte drittunge ingen Troika hva F**** ville jo ha troika Ny mail? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Hva skjer med orddeling i posten fra Nidar? Du må nesten sende dem en mail angående mangelen på Troika i pakken. Blir nesten som kompisen min som sendte brev til Mini i håp om autograf. Det han fikk var autograf av alle i Rosenborg unntatt Mini. Endret 26. september 2008 av qweac Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hva skjer med orddeling i posten fra Nidar? Du må nesten sende dem en mail angående mangelen på Troika i pakken. Blir nesten som kompisen min som sendte brev til Mini i håp om autograf. Det han fikk var autograf av alle i Rosenborg unntatt Mini. Mini rakk ikke opp til bordet dem signerte på Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Som du ser var det ikke sykt mye Jævla bortskjemte drittunge ingen Troika hva F**** ville jo ha troika Ny mail? viss du hadde lest videre så sa jeg at jeg var fornøyd, men jeg skal IKKE sende ny mail. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Synes det var en fin pakke du fikk, med tanke på at du kjøpte èn troika til ca. 14 kroner kanskje dem ikke ville gjøre samme feilen igjen Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Tror ikke det er så stort tap for nidar og gi vekk litt Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Synes det var en fin pakke du fikk, med tanke på at du kjøpte èn troika til ca. 14 kroner kanskje dem ikke ville gjøre samme feilen igjen Fikk du ikke med deg at de sier at feilen med troikaen mest sannsynlig har oppstått under transport eller i butikken? Og til trådstarter: Synd å bruke så mye penger på en IPHONE med drittkvalitet :!: (jeg bare terger, men synes det er artig at du skriver IPHONE og ikke mobil) Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Synes det var en fin pakke du fikk, med tanke på at du kjøpte èn troika til ca. 14 kroner kanskje dem ikke ville gjøre samme feilen igjen Fikk du ikke med deg at de sier at feilen med troikaen mest sannsynlig har oppstått under transport eller i butikken? Og til trådstarter: Synd å bruke så mye penger på en IPHONE med drittkvalitet :!: (jeg bare terger, men synes det er artig at du skriver IPHONE og ikke mobil) Hvordan kan gelen forsvinne under transport, nidar greier bare ikke ta skylden selv. Og iPhone er ikke en mobil men et leke tøy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Ja, der var virkelig dårlig kvalitet på den IPHONEN. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Pfft, "troika uten gele" i siggen er den takken du gir Nidar for å sende en masse godter pga. en liten glipp med 11-kr Troikaen din? Men litt rart at du ikke fikk en eneste Troika, men for faen, det er ikke verdens undergang.. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 De turte da ikke sende troika når han skrev i brevet sitt at han nå er redd han skal utvikle en frykt mot å spise troika i fremtiden Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 De turte da ikke sende troika når han skrev i brevet sitt at han nå er redd han skal utvikle en frykt mot å spise troika i fremtiden det var jo bare kødd da .... Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hm, kansje jeg skal sende brev om forandringen i smaken på seigmenn. Det er vel andre her som har merket det? Seigmennene var mye seigere og hadde mer fremtredende smak før. Nå smaker de bæsj (kraftig overdrivning). Akurat som med fantaen. Utvannet. De tok bort 50% av fruktjuicen. Kjøper aldri fanta lenger. Bare i Sverige. Der har de ordentlig. Slutt med disse uanonnserte forandringene deres, godteri og brus-kompanier! Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Noen som har smakt "sure fisker"(?) grønn pose med lyse gule fisker som var så sinnsykt surt før? Nå derimot smaker det søtt Endret 2. oktober 2008 av Einar'n Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Noen som har smakt "sure fisker"(?) grønn pose med lyse gule fisker som var så sinnsykt surt før? Nå derimot smaker det søtt Sur Sild? Husker dem var mye surere før ja Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Noen som har smakt "sure fisker"(?) grønn pose med lyse gule fisker som var så sinnsykt surt før? Nå derimot smaker det søtt Kjøpte en pakke med sur sild i dag, og du har rett de smaker søtt. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Noen som har smakt "sure fisker"(?) grønn pose med lyse gule fisker som var så sinnsykt surt før? Nå derimot smaker det søtt Sur Sild? Husker dem var mye surere før ja Sur sild het det ja Eller søt sild som det burde hete nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå