Keiseren av Grønland Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) -slett- Endret 10. september 2008 av Ramius Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Fikk svar på mail i dag. Hei. Vi viser til din reklamasjon angående Troika som ikke var som den skulle og vi beklager det inntrufne. Konfekt, sjokolade, marsipan og sukkervarer er meget ømtålige produkter som lett tar skade og smaken forringes hvis de utsettes for varme, fuktighet eller for lang lagring. Når geleprodukter blir utsatt for varme, forsvinner vannet og geleen tørker inn. Og da kan det se ut som en produksjonsfeil. Sjokolade er også svært utsatt for å trekke til seg lukt og smak av andre varer/ produkter som den lagres sammen med. Produktet du har klaget på har trolig vært feil lagret etter at det forlot vår fabrikk. Vi beklager det inntrufne, og håper at din appetitt på våre produkter ikke har tatt skade av dette. Vi sender deg noen av Nidars merke varer som du sikkert vil finne helt i orden. Med vennlig hilsen Nidar AS Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Heldiggrisen Skulle gjort det med Kvikk Lunsjen som manglet kjeks -.- Kom med bilder når du hat mottatt erstatningen da Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Genialt Men egentlig god reklame for Nidar til tross for årsaken til tråden. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hva skjer hvis man finner en defekt vare i en sånn sorry-eske? Da må man jo få minst ti nye. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Da er jeg spent på antall produkter trådstarter får i posten. Endret 11. september 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Yea, du må legge inn bilder og en update når du får "trøstepremien" Lenke til kommentar
Birdbox Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Men hva fikk du da head_hunter? hehehe, håper jeg også lever lenge nok til å finne en defekt sjokolade jeg kan sende tilbake til fabrikken. Jeg vil også ha erstatning i form av merkevare sjokolade!! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Tviler på det gikk så fort Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Heldiggrisen Skulle gjort det med Kvikk Lunsjen som manglet kjeks -.- Kom med bilder når du hat mottatt erstatningen da har du fått det du også før? jeg fikk det for endel år siden, da fikk jeg 8 stk 4pack i "erstatning" Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Men hva fikk du da head_hunter? hehehe, håper jeg også lever lenge nok til å finne en defekt sjokolade jeg kan sende tilbake til fabrikken. Jeg vil også ha erstatning i form av merkevare sjokolade!! jeg har jo ikke fått den ennda Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Heldiggrisen Skulle gjort det med Kvikk Lunsjen som manglet kjeks -.- Kom med bilder når du hat mottatt erstatningen da har du fått det du også før? jeg fikk det for endel år siden, da fikk jeg 8 stk 4pack i "erstatning" Faaen *Angre* Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 *Klemme på alle sjokoladene i butikken på utkikk etter produksjonsfeil ^^,* Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Det burde gå an å trene opp hunder til å snuse opp defekt snop. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Det burde gå an å trene opp hunder til å snuse opp defekt snop. Ja det hadde verdt noe du. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hva fikk du? :O Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Har ikke fått noe enda, men lover jeg skal ta bilder og legge ut her når jeg får. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå