head_hunter Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Kjøpte for noen dager siden en troika på en butikk i sentrum i bergen uten gele + den hadde noe grått oppå den og smakte for og si det mildt drit. Har hørt historier om folk som har fått feil produserte sjokolader og sent de til produsenten og fått masse produkter til bake, som er noe jeg vill Lurer derfor på hvor jeg skal sende sjokoladen (adresse) og kansje jeg skal skrive et brev og legge i konvolutten også så lurer og på hva som skal stå der i brevet? Mvh fredrik en skuffet Troika fan Bilder tatt med iPhone ikke så god kvalitet men men. Endret 29. august 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
daruu Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 http://www.nidar.no/eway/default.aspx?pid=...756:1:0:0:::0:0 Ble litt lang og rar den adressen, ellers så får du gå på nidar.no å trykke på kontaktinformasjon Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Fant en addresse her takk daruu :!: Har også skrevet et brev. hva syns dere? Hei. Kjøpte for noen dager siden ynglingssjokoladen min en troika i Bergen sentrum torsdag 29. August. På turen hjem hadde jeg glemt sjokoladen i en pose med klær men i bilen kom jeg på at jeg hadde en sjokolade og tok den opp og rev av et hjørne av papiret uten, å se på sjokoladen og tok meg en bit, til min store overraskelse var den så dårlig at jeg måtte raskt rulle ned vinduet og spytte den ut vinduet. Når jeg så på sjokoladen merket jeg at den hadde oe grått oppe på sjokoladen og at den ikke hadde noe gele inni den. Etter denne opplevelsen har jeg en liten frykt når jeg åpner en troika og ser grundig på den før jeg smaker på den. Håper ikke dette får meg til og slutte og spise troika. Sender sjokoladen til dere som et lite bevis. Har også noen bilder. Send svar til nordåsveien 279. 5236 Rådal. Eller på mail [email protected] Mvh Fredrik Steinsvik en skuffet troika fan. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 (endret) får vi se bilder? Ja skal se om jeg kan ta noen med iPhonen min. Edit: bilder er nå i første post Endret 29. august 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 nam nam neida men fikk jævli lyst på trokia nå bare med gele og vanlig. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 nam nam neida men fikk jævli lyst på trokia nå bare med gele og vanlig. Ja troika er godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Det klagebrevet mangler masse komma og omformuleringer, men de får sikkert med seg essensen. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Noen feedback? Kjøpte en Troika idag, og fikk også sånne hvite flekker over den, var ikke like mye som du fikk på den men syns den smakte normalt, den hadde også gelè da. Er datoen utgått på sjokoladen din eller? Endret 30. august 2008 av Daniel_91 Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Den er ikke gatt ur nei. Her er brevet ferdig rettet og klat til og bli sendt. Troika uten gelé Hei. Jeg kjøpte for noen dager siden yndlingssjokoladen min, en troika i Bergen sentrum torsdag 29. August. På turen hjem hadde jeg glemt sjokoladen i en pose med klær, men i bilen kom jeg på at jeg hadde en sjokolade og tok den opp og rev av et hjørne av papiret uten, å se på sjokoladen og tok meg en bit. Til min store overraskelse var den så dårlig at jeg måtte raskt rulle ned vinduet og spytte den ut vinduet. Når jeg så på sjokoladen, merket jeg at den hadde noe grått oppå sjokoladen, og at den manglet gelébiten. Etter denne opplevelsen har jeg en liten frykt når jeg åpner en troika og ser grundig på den før jeg smaker på den. Håper ikke dette får meg til å slutte og spise troika. Jeg sender sjokoladen til dere så dere kan få se på den. Send svar til: Fredrik (Fullt navn) (adresse) Eller på mail: (Email) Mvh, Fredrik, en skuffet troika-fan. Endret 30. august 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Faen så dramatisk brevet virker :!: " Å NEI!!! Jeg tør ikke å spise mer Troika!!" Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Når sjokoladen hvit som her er det gjerne fordi den har vært utsatt for temperaturvariasjoner. Jeg tror ikke det er nødvendig med noen Johannes' åpenbaring i brevform, du vil nok få standardsvaret + en boks snop nesten uansett hva du skriver. "Kjøpte en Troika her om dagen. Den var hvit oppå, manglet gele og smakte grevling. Sender sjokoladen så dere kan prøve å finne feilkilden". Så slipper du å fremstå som en forventningsfull, bortskjemt nisseunge. Så klart du ikke kommer til å slutte å kjøpe Troika på grunn av dette her, du er ute etter en freebie. Det vet du, og det vet de. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Bra skrevet! Er nok totalt åpenbart ja, så trenger ikke gjøre så mye av det, annet enn som Isbilen sa, å tipse dem om å finne feilkilden Endret 30. august 2008 av Daniel_91 Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Fått noe svar, trådstarter? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Fått noe svar, trådstarter? Ikke enda Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Den var ekkel Endret 3. september 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Det hvite er kokosfettet i sjokoladen som kommer frem hvis sjokoladen har vært utsatt for litt høy temp hvis jeg ikke husker helt feil. Kan se ekkelt ut, men er helt ufarlig. Men Troika uten gele? Da hadde jeg nok klikket fullstendig. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 1. Ikke smisk i brevet 2. Send også med papiret og hvor du kjøpte den (kan være fler misfostrede sjokolader) 3. Som sagt, ikke lag noe drama utav det Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hva har det at du glemte sjokoladen i en pose med klær å gjøre med noe som helst ? Det hadde jeg utelatt. "i bilen på vei hjem smakte jeg på sjokoladen uten å se på den først". Men brevet er vel allerede sendt . Jeg hadde også utelatt dramaet med at du har en frykt for å spise troika :!: Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jepp, blir rett og slett for dumt.. Tror ikke den var SÅ ekkel heller, såfremt datoen holdt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå