Gå til innhold

Troika uten gele.

Anbefalte innlegg

Kjøpte for noen dager siden en troika på en butikk i sentrum i bergen uten gele + den hadde noe grått oppå den og smakte for og si det mildt drit.

Har hørt historier om folk som har fått feil produserte sjokolader og sent de til produsenten og fått masse produkter til bake, som er noe jeg vill :)

Lurer derfor på hvor jeg skal sende sjokoladen (adresse) og kansje jeg skal skrive et brev og legge i konvolutten også så lurer og på hva som skal stå der i brevet?

Mvh fredrik en skuffet Troika fan :thumbdown:

Bilder tatt med iPhone ikke så god kvalitet men men.

post-111689-1220025799_thumb.jpg

post-111689-1220025821_thumb.jpg

post-111689-1220025838_thumb.jpg

Endret av head_hunter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant en addresse her takk daruu :!:

Har også skrevet et brev. hva syns dere?

Hei.

Kjøpte for noen dager siden ynglingssjokoladen min en troika i Bergen sentrum torsdag 29. August. På turen hjem hadde jeg glemt sjokoladen i en pose med klær men i bilen kom jeg på at jeg hadde en sjokolade og tok den opp og rev av et hjørne av papiret uten, å se på sjokoladen og tok meg en bit, til min store overraskelse var den så dårlig at jeg måtte raskt rulle ned vinduet og spytte den ut vinduet. Når jeg så på sjokoladen merket jeg at den hadde oe grått oppe på sjokoladen og at den ikke hadde noe gele inni den. Etter denne opplevelsen har jeg en liten frykt når jeg åpner en troika og ser grundig på den før jeg smaker på den. Håper ikke dette får meg til og slutte og spise troika.

Sender sjokoladen til dere som et lite bevis. Har også noen bilder.

Send svar til nordåsveien 279.

5236 Rådal.

Eller på mail [email protected]

Mvh Fredrik Steinsvik en skuffet troika fan.

Lenke til kommentar

Den er ikke gatt ur nei.

Her er brevet ferdig rettet og klat til og bli sendt.

Troika uten gelé

Hei.

Jeg kjøpte for noen dager siden yndlingssjokoladen min, en troika i Bergen sentrum torsdag 29. August. På turen hjem hadde jeg glemt sjokoladen i en pose med klær, men i bilen kom jeg på at jeg hadde en sjokolade og tok den opp og rev av et hjørne av papiret uten, å se på sjokoladen og tok meg en bit. Til min store overraskelse var den så dårlig at jeg måtte raskt rulle ned vinduet og spytte den ut vinduet. Når jeg så på sjokoladen, merket jeg at den hadde noe grått oppå sjokoladen, og at den manglet gelébiten. Etter denne opplevelsen har jeg en liten frykt når jeg åpner en troika og ser grundig på den før jeg smaker på den. Håper ikke dette får meg til å slutte og spise troika.

Jeg sender sjokoladen til dere så dere kan få se på den.

Send svar til:

Fredrik (Fullt navn)

(adresse)

Eller på mail: (Email)

Mvh,

Fredrik, en skuffet troika-fan.

Endret av head_hunter
Lenke til kommentar

Når sjokoladen hvit som her er det gjerne fordi den har vært utsatt for temperaturvariasjoner. Jeg tror ikke det er nødvendig med noen Johannes' åpenbaring i brevform, du vil nok få standardsvaret + en boks snop nesten uansett hva du skriver.

"Kjøpte en Troika her om dagen. Den var hvit oppå, manglet gele og smakte grevling. Sender sjokoladen så dere kan prøve å finne feilkilden". Så slipper du å fremstå som en forventningsfull, bortskjemt nisseunge. Så klart du ikke kommer til å slutte å kjøpe Troika på grunn av dette her, du er ute etter en freebie. Det vet du, og det vet de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...