Opelduude Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Jeg får kobla til den trådløse routern i huset her, men når jeg prøver å logge på msn eller starter explorer så fungerer det ikke. Står på det nettverkstegnet at det er "utmerket" signal, skjønner ikke hva som er problemet -.- Takker for hjelp! Edit: Det står 2 forskjellige nettstatuser der, det er et program som tilhører det trådløse nettverkskortet og standard tilkoblingsmulighet for windows xp. Operativsystemet er windows xp professional. Edit2: Legger ved et bilde. Endret 29. august 2008 av Gryterett Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Har du gitt pcen en dynamisk IP-adresse? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Har du gitt pcen en dynamisk IP-adresse? Den står merka av på automatisk ip adresse ^^ Takk for hjelpa anyway ^^ Edit: Det må være noe som blokerer det, for jeg kommer jo inn på routern og får oppretta linje, men internett funker ikke. Endret 29. august 2008 av Gryterett Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Prøv å legge inn DNS servere til din ISP under der du satte motta IP adresse automatisk, eventuelt sett DNS i ruteren. DNS burde du finne på hjemmesiden til din leverandør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå