Gå til innhold

Oppgradering av T720

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er litt tvil angående dette, men det skal visst gå an å oppgradere den. Vet desverre ikke noe annet om det. Hva er det egentlig som skiller dagens telefoner så mye fra PC-er forresten? De har jo både internett, fargeskjermer, e-post og Java...

Lenke til kommentar
Ja du kan jo oppgradere softwaren i en del telefoner til en nyere versjon, men jeg tviler på at det er mulig å oppgradere en modell til en helt annen modell. Da må jo hardwaren i telefonene være identisk

Å, så du mener f.eks at en t68 ikke kan oppgraderes til en t68i? lol..

Og forresten, det heter firmware, viss jeg ikke tar feil ;)

Lenke til kommentar

Virker som om ingen faktisk vet.... :(

MobilData sier : Ja det går ann... dette var det første Motorola sa til oss ved lanseringen av T720i. Ingen av våre kunder har prøvd det. En slik oppgradering vil koste ca 5-600 kr ( KBS, Trondheim )

Telebutikken : Nei, noe slikt vil mest sannsynlig ikke være mulig. Men vet ikke helt sikkert. ( Trondheim Torg & Solsiden , Trondheim )

EMTS-Center : Nei, det har ikke vi hørt noe om ... Tviler på det.... (Trondheim)

Nordialog : Ja, dette skal være mulig... men er likevel ikke helt sikker på dette. (Reidar Myhr, Trondheim)

Så hva skal vi tro av dette da ?

Jeg ringer ihvertfall til Motorola kundeservice på mandag (tlf : 22551004 )

Rart det skal være så vanskelig å få klarhet i dette :shrug:

Lenke til kommentar

Høres jo ut som det kan være mulig da. Synes det blir noe umoralsk av Motorola å lage et nytt navn så folk tror det er en ny telefon, når det egentlig bare er en software-oppgradering. Er kommet mange software-oppgraderinger til Nokia 7650 og, men de kaller ikke de nyere modellene 7650i for det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...