Magz Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Jeg har en Motorolat720, er det mulig å oppgradere den til 720i? Vis hvor mye vil det koste, og hvor kan jeg gjøre det? Lenke til kommentar
FutureX Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Haha du kan ikke oppgradere den. Det er ingen PC. Du må nok kjøpe ny Lenke til kommentar
Magz Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 Det var det jeg spurte om da, hadde bare hørt det. Trenger ikke å ta av.. dust Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Det er litt tvil angående dette, men det skal visst gå an å oppgradere den. Vet desverre ikke noe annet om det. Hva er det egentlig som skiller dagens telefoner så mye fra PC-er forresten? De har jo både internett, fargeskjermer, e-post og Java... Lenke til kommentar
psultan- Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 FutureX: Det går utmerket an å oppgradere mobiltelefoner. Lenke til kommentar
FutureX Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Ja du kan jo oppgradere softwaren i en del telefoner til en nyere versjon, men jeg tviler på at det er mulig å oppgradere en modell til en helt annen modell. Da må jo hardwaren i telefonene være identisk Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Ja du kan jo oppgradere softwaren i en del telefoner til en nyere versjon, men jeg tviler på at det er mulig å oppgradere en modell til en helt annen modell. Da må jo hardwaren i telefonene være identisk Å, så du mener f.eks at en t68 ikke kan oppgraderes til en t68i? lol.. Og forresten, det heter firmware, viss jeg ikke tar feil Lenke til kommentar
FutureX Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Hvis du skal oppgradere en T68 til en T68i så må hardwaren i de to telefonene være identisk. Det var det jeg sa. Vet ikke om den er det. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Hardwaren i t68 og t68i er knall lik, det eneste forskjellen er softwaren... det samme trur jeg om motorola t720 og 720 i, forskjellen er bare mms litt bug fixes og mulighet for kamera... Lenke til kommentar
SuperJo Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Virker som om ingen faktisk vet.... MobilData sier : Ja det går ann... dette var det første Motorola sa til oss ved lanseringen av T720i. Ingen av våre kunder har prøvd det. En slik oppgradering vil koste ca 5-600 kr ( KBS, Trondheim ) Telebutikken : Nei, noe slikt vil mest sannsynlig ikke være mulig. Men vet ikke helt sikkert. ( Trondheim Torg & Solsiden , Trondheim ) EMTS-Center : Nei, det har ikke vi hørt noe om ... Tviler på det.... (Trondheim) Nordialog : Ja, dette skal være mulig... men er likevel ikke helt sikker på dette. (Reidar Myhr, Trondheim) Så hva skal vi tro av dette da ? Jeg ringer ihvertfall til Motorola kundeservice på mandag (tlf : 22551004 ) Rart det skal være så vanskelig å få klarhet i dette Lenke til kommentar
FutureX Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Høres jo ut som det kan være mulig da. Synes det blir noe umoralsk av Motorola å lage et nytt navn så folk tror det er en ny telefon, når det egentlig bare er en software-oppgradering. Er kommet mange software-oppgraderinger til Nokia 7650 og, men de kaller ikke de nyere modellene 7650i for det Lenke til kommentar
psultan- Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 T720i har også større batteri og er derfor litt tykkere og tyngre. Også kan man sette på kamera, men jeg vet ikke om det utgjør en forskjell på hardwaren eller bare softwaren. Lenke til kommentar
FutureX Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Er det hardware-forskjell, så kan den ikke oppgraderes. Og er det ingen hardware-forskjell, så kan det ikke kalles en ny modell. Lenke til kommentar
psultan- Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Større batteri og dermed større telefon kan vel forsåvidt kalles en hardwareforskjell. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Til kameraet trenger man kun to JAVA-programmer (et til å ta bilder med, og et til å redigere bildene med etterpå). Ja faktisk. Det viser litt av potensialet til Java... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå