Beyma Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hei Skal ha en htpc under tven og har en psu som bråker for mye.. Trenger en ny en.. Trenger ikke å ha mer enn 550-600 watt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hva med en Mist på 500 eller 600 watt, den er utrolig lydløs. Den har molex kontakter så du slipper og ha unødvendige kabler koblet til strømforsyningen din som er veldig greit når du skal ha den i en HTPC. Mist 500watt Mist 600watt Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Zalman 850w ZM850-HP, stilleste PSUen jeg har hørt, men ikke den billigste. Ikke i den Watt rangen du spurte etter, men mulig at Zalman sine PSUer som har lavere watt også vil være meget stille. http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...bc:36217%3br:pg Endret 29. august 2008 av anotherzen Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 850 watt blir som skyte spurv med kanon ^^, trenger ikke mer enn max 600 watt Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Corsair er absolutt å anbefale. har selv en HX 620W og den blir litt overdøvet av tre veldig stillegående vifter jeg har på radiatoren min. Hvis du ikke synes du trenger modulære kabler, kan du kjøpe VX 550W, eller TX 650W. Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Støtter valget av Corsair, har hørt utrolig mye bra om dem. Mist kan jeg ikke anbefale, synes min bråker. Har 500W rev.3 og den lager en slik ubehagelig "murring" når den går, er ikke viften som er kilden til bråket. Antakeligvis en transformator eller kondensator som er skyldig, er ikke nok "bråk" til å lage noen garantisak av det, men nok til å høres når det er stille, og nok til å irritere seg over. Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Gå for Corsair eller Seasonic, så burde du ikke bli skuffet. Bare hold deg langt unna alle modeller som har mer enn én vifte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå