J@9 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Hei! Har nLited en xp installasjon her. Denne har jeg fått ganske liten, og fungerer greit. Denne kjøres på en bærbar pc som har blitt ombygd til bil bruk, og har derfor ikke harddisk.. men CF kort (2GB). Jeg la inn XP på en harddisk og gjorde nødvendige tweaks osv for å få det så raskt som mulig. La inn Enhaced Write Filter (EWF), så ingen filer kan skrives til disken uten at jeg vil det Også har jeg lagt inn inn en Hibernate Once, Resume Many (HORM) funksjon, sånn at maskinen blir satt i dvale en gang, og etter det så starter den ifra det punktet hver gang Disse tingene fungerer som dem skal. La derfor installasjonen over på et CF kort, og kobla det til via en IDE-CF adapter. Windows funket nesten som det skulle da også, men EWF hadde problemer, men fikk løst dette Men så kommer problemet, om jeg kjører den med laderen tilkoblet så går den i dvale om det ikke er aktivitet på den. Men hvis den kjører på batteri så skjer det ikke Strøm instillingene i windows er satt til å aldri sette den i dvale automatisk. Noen forslag til hvordan jeg kan løse dette?? Som sagt, skjer kun når den er tilkoblet lader PS, veit ikke om jeg har samme problemet om jeg kjører fra disk istedet for CF kort. Endret 29. august 2008 av J@9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå