Jaudu Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) satt og spilte Just cause. og mangla 1 liberation for å få achievement, men glemte og save. Plutselig fryser bildet, og jeg må ta alt om igjen :S Hva kommer den frysinga av? fryktelig plagsomt :S Endret 29. august 2008 av Jurigs Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Kanskje xboxen ble for varm? Eller at du må ha den siste updaten til spillet? Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Kanskje xboxen ble for varm? Eller at du må ha den siste updaten til spillet? har alle de nyeste updatene. Jeg har ikke fått noen ring som indikerer overoppheting :S Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Legg pledd over TVen hvis bildet fryser. Sorry, klarte ikke å dy meg. Men fra spøk til alvor, Xbox er veldig flink til å klikke. Husk bare på at du må ha Xboxen i en luftventilert posisjon, altså at den får tilstrekkelig luft, det samme gjelder PSUen også. Pleier å funke for meg når min slår seg vrang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå