knutaj Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 For min del, handler det hele om volum. Jeg må ikke på død og liv ha en tynn telefon, men skal jeg ha en som er bred, så bør den være tynn. Jeg synes f.eks. ikke at min N82 er altfor tykk. Men en iPhone med N82 tykkelse hadde jeg glatt valgt bort og plassert i mursteinkategorien. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Henger bilder av mobilhender som holder mobiler og Tommelringer sammen?. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hva mener dem med det under? Kan jeg ikke bruke den med Tele2 feks? Og, nei, det er ikke noe poeng i å låse opp telefonen slik at du kan bruke den sammen med andre operatører. Nitti prosent av poenget med BlackBerry er nettopp at du skal knytte deg til den spesielle BlackBerry-løsningen for behandling og kryptering av data, det er tross alt den som skiller RIM fra de fleste andre mobilprodusenter. Tatt fra DinSide test Lenke til kommentar
peder--- Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hva mener dem med det under? Kan jeg ikke bruke den med Tele2 feks? Og, nei, det er ikke noe poeng i å låse opp telefonen slik at du kan bruke den sammen med andre operatører. Nitti prosent av poenget med BlackBerry er nettopp at du skal knytte deg til den spesielle BlackBerry-løsningen for behandling og kryptering av data, det er tross alt den som skiller RIM fra de fleste andre mobilprodusenter. Tatt fra DinSide test Etter det jeg har skjønt betyr det at det eneste du får dekket av den nye operatøren er SMS (og MMS?) og ringing. Jeg har selv nylig kjøpt en, det spm. jeg da har er hvor mye folk ville betalt for en ulåst RIM BB Bold 9000? Og evt. hvor jeg kan legge den ut for salg? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Du kan for eksempel prøve Bruktmarkedet til HW-nettverket, evnt. Finn.no. (Jeg byr deg en tusenlapp ) Lenke til kommentar
peder--- Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) (Jeg byr deg en tusenlapp ) Du kødder? Den koster 7500kr ulåst i Norge (dette er med garanti da selvfølgelig) http://www.megastorenorge.no/template/next...amp;source=1900 Hva får man i denne pakka, er dette virkelig uten abonnement? Det står i testen for DinSide at mobilen koster 9000kr uten abonnement "/ Endret 29. november 2008 av peder--- Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Nei, jeg kødder ikke. Jeg byr deg en tusing. Noen andre byr deg sikkert mer, men det er alt jeg kan ta meg råd til for øyeblikket hva slikt angår, hehe. Lenke til kommentar
peder--- Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Nei, jeg kødder ikke. Jeg byr deg en tusing. Noen andre byr deg sikkert mer, men det er alt jeg kan ta meg råd til for øyeblikket hva slikt angår, hehe. Sånn ja Om du hadde hatt j med cash da? Hvor mye tror du disse går for i Norge (hva er garantien verdt*)? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Tja. 7500 helt ny i Norge med garanti og abbonement fra butikk? Hvis din er i uåpnet eske så kan det jo hende du får 6500? Lenke til kommentar
peder--- Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Tja. 7500 helt ny i Norge med garanti og abbonement fra butikk? Hvis din er i uåpnet eske så kan det jo hende du får 6500? Okey, tusen takk Så garanti er verdt 2500kr sånn ca. (leste på DinSide at mobilen kostet 9000kr)? Lenke til kommentar
tbrueland Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Er det forsatt slik at du må ha abonnement fra TrigCom for og bruke denne, eller kan vi kjøre f.eks Telenor på den. Tenkte og kjøpe den på eBay, får den uten binding osv til 3-4000. Men hvis vi må bruke TrigCom så er jo hele vitsen borte Tommy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg