ghostdogg Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hei. Jeg har en bærbar jobbpc av typen Hp Compaq 6910p. I dag tidlig når jeg kom på jobb tok jeg laderpluggen å satte i PC'en. Når jeg startet opp pcn gikk alt forferdelig tregt Sjekket så strømforsyningen, å da hadde noen vært å byttet ut strømforsyningen jeg hadde til en gamlere hp strømforsyning som hadde litt lavere utspenning på ladding enn den jeg har. Strømforsyningen som sto i viste seg også å være defekt siden den ikke ladet, ledningen var blitt ødelagt pga bøying. Nå går pc'en i sirup. Alt fungerer men tar veldig lang tid. 15 min å skru den på. Kjører Spybot nå, men den må nok stå til imorgen. Ser ut til at det er 100% konstant bruk av CPU på prossesser på oppgavebehandling. Merkelige er at den funket helt fint igår når jeg satte den i dvalemodus, men nå går den sirup. Nå har den stått i en evighet på 24% batteri igjen, å nettopp hoppet den til 25%. Har det med strømforsyningen å gjøre eller hva kan det være? Takker for svar på forhånd Mvh, Stian Lenke til kommentar
ghostdogg Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Ingen som har vært borti lignende? Lenke til kommentar
ghostdogg Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Har nå kjørt ADAWARE, CCLEANER og Spy bot S & D. Fjernet messenger også, men ingen forskjell... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 fikk du løst problemet? Lenke til kommentar
larswey Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 fikk du løst problemet? sjekka du når siste post ble skrevet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå