Gå til innhold

Kva måter finnes det å kjøpe DLC på til PS3?

Zeph

Anbefalte innlegg

Heisann, eg er ute etter kva alternativer ein har ved kjøp av DLC på PS3.

Saken er at me på jobben har ein PS3 med Guitar Hero 3. Det er noko eg har heime på X360. Etter ei stund blir ein lei låtene og har lyst på DLC. Spørsmålet då er korleis ein kan skaffe seg dette. Me har bestillingssystemer på jobb som eg kanskje kan ordne det gjennom, men eg må vite litt om det er snakk om gamercard, kredittkort osv.

Blir innhaldet kopla til ein brukarkonto som på X360? Kva skjer om ein kjøper og laster ned DLC og så bytter PS3, kan ein hente brukaren og laste det ned på nytt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først skrur du på Ps3'en og forsikrer deg om at tv'en står på rett utgang.

Om dette er tilfellet vil du se Sony logoen og cross media bar(XMB), altså menyen til ps3. Om du så trykker høyre på kontrolleren vil du i enden av menyen komme til ett ikon som heter Sign up to Playstation Network. Om du har stilt inn Ps3'en på norsk vil det stå på norsk.

Her registrerer du alle opplysningene som de spør om, og du oppretter ett nick.

Når dette er gjort vil du på samme plass som du fant "sign me up" ikonet finne ett ikon som heter Playstation Store.

Her kan du finne dlc til mange spill, samt fulle spill og demoer.

Om du trenger veiledning her så bare spør. Du betaler dlc ved å bruke kreditkort.

Lenke til kommentar

Takk, men det gjekk ikkje heilt, egentleg som forventa. Når eg prøvde meg på Playstation Network fekk eg feilmelding om at konsollen ikkje fekk kontakt med serveren eller noko sånt. Den er garantert sperra gjennom ein port elns. på nettverket. Prøvde meg på nettlesaren på konsollen, men der fekk eg opp meldingen som kjem opp når eg går inn på sider som er sperra på PC. Får neppe lov til å få tilgang heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...