Carny Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Noen som har erfaring? En kompis reiser om ca 2 uker til pataya (eller noe slikt). Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Litt billigere var det jo, men ikke noe helt sinnsykt billigere. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Okay. Takk for svar! Da kan det like greit svare seg å kjøpe her i Norge, spes mtp kjøpsloven... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Fattern kjøpte Tamron 90mm makro til 2000,- i Thailand. En del å spare der mao. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Oooh... Hmm...er primært blits jeg tenkte på. SB-800... Får neppe tid nå, men i løpet av 2 uker vet jeg nok hva priser for blitsen ligger på over disk der borte. Takker for alle innspill =) Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Yeah. Det er jo bare å titte, ting kan ha endret seg - eller så var jeg bare ikke på de riktige sjappene.. Tips: Sjekk pris på aktuelle produkter på prisguide.no, og regn dem over i baht. Notér ned på en liste du kan ta med når du skal prute utstyr Lenke til kommentar
Carny Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Hadde tenkt å sjekke prisene opp mot hverandre, men listen du nevnte (noe jeg ikke tenkte på) var et godt forslag Lenke til kommentar
AasmundMo Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Kanskje dumt spørsmål, men hvor stor sjanse er det for å kjøpe fake fotoutstyr? Endret 30. august 2008 av AasmundMo Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Kjøpte D300 på Pantip (http://en.wikipedia.org/wiki/Pantip_Plaza) for 7500 norske når jeg var det i Juni. Kunne fått masse linser til under halv pris der og. Ta en tur innom 4de etasjen der, så finner du nesten BARE kamera butikker. Den som er RETT til venstre for rulletrappen der, var veldig serriøs, og det var der jeg kjøpte mitt. Annbefaler Pantip, selv om man bare går en tur der, sinnsykt tøft! /Yaricks Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 SB800 prisene har jo ramlet på bruktpriser da...selv interfoto solgte noen pent brukte for 1400 kr ca. Jeg fikk min fra en i nordnorge med lader og oppladbare batterier, inkl frakt for 1600. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå