presjes Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Forsøkte meg på et bilde som skal fremheve litt muskler og dyr i bilen der den titter ut i lyset. Syns jeg traff det sånn jeg forestilte meg bilde EXIF: 18mm F/3,5 ISO-100 1/15sec Lagt på vignetting i Photoshop CS3. Bilde er tatt inni et parkeringshus i Kristiand en litt overskya kveld. PS: Når bilde blir lagt ut på nett blir det mye lysere enn i Photoshop og det kommer ting til syne som var ment å bli skjult i vignettingen. Endret 29. august 2008 av presjes Lenke til kommentar
AasmundMo Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Er bildet i Abobe RGB? Det kan være det som gjør at det ser lysere ut. Ellers har jeg ikke så mye å si om bildet. Alle høylysene gjorde at ble litt rotete. Lenke til kommentar
presjes Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Er bildet i Abobe RGB? Det kan være det som gjør at det ser lysere ut. Ellers har jeg ikke så mye å si om bildet. Alle høylysene gjorde at ble litt rotete. Bingo, har jo reinstallert pcen min siden jeg redigerte et bilde sist Jeg rygget inn i parkeringshuset, men rygget for langt så lyset i taket slo seg på også blei jeg lei av å vente på at det skulle skru seg av. sRGB: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå