kommer Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) hva er forskjellen på forsterker og receiver? Endret 29. august 2008 av kommer Lenke til kommentar
fhl Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Receiver er en forsterker med radio. Frode Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 En receiver beregnet for surround-anlegg, har også dekoder for DTS og Dolby Digital-lyd, noen har også mulighet for oppskalering av bilde. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) En receiver beregnet for surround-anlegg, har også dekoder for DTS og Dolby Digital-lyd, noen har også mulighet for oppskalering av bilde. Det vil jo også gjelde en surroundforsterker og har ingenting med trådstartes spørsmål å gjøre. Se fhl sitt svar som er korrekt. Receiver = Forsterker med radiomottaker. Surroundreceiver = Surroundforsterker med radiomottaker. Edit: skriveleif Endret 31. august 2008 av Mr D 1 Lenke til kommentar
Bazzilen Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 En receiver beregnet for surround-anlegg, har også dekoder for DTS og Dolby Digital-lyd, noen har også mulighet for oppskalering av bilde. Det vil jo også gjelde en surroundforsterker og har ingenting med trådstartes spørsmål å gjøre. Se fhl sitt svar som er korrekt. Receiver = Forsterker med radiomottaker. Surroundreceiver = Surroundforsterker med radiomottaker. Edit: skriveleif Jeg trenger en forsterker/reciver til mitt sorund anlegg "Fence Quint 30" Jeg vil koble anlegget til tvn/ps3´n min Kan denne her reciveren funke til dette da? http://www.hifiklubben.no/produkter/hjemmekino/receivere/denon_avr-1311-_hjemmekinoreceiver_sort.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå