Fotofashion Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Styling: Yvonne F Hår: Lise T Litt harde kontraster kanskje. Tatt ute faktisk. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Huden ble meget plastic fantastic... Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 sånn, mindre plast Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 sånn, mindre plast Jeg ser absolutt ingen forskjell på huden. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jo, det er en forskjell, men den er pinlig liten... Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 vell kanskje fordi det er den effekten jeg er ute etter. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Det betyr ikke at det er den beste... Så får si det på en annen måte, jeg liker ikke den effekten du er ute etter. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Kanskje det berre er meg, men eg kan ikkje fatte og begripe at folk er ute etter den "effekten". Tykte ikkje lyssettinga var særleg spenstig heller, desverre. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 lyset er ganske basic.. så helt greit.. Og takk og lov at smak er subjektivt. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hvorfor vil du ha et bilde som det tydelig er brukt portraiture på, og porer som er overredigerte og "lagt på"? Glam er en ting, men huden her passer ikke til glam, porene er for store, og som portrett blir det for glatt. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 portraiture? Aner ikke hva du snakker om. Bruker kun cs3 og ikke noe plugins, utenom det som kommer med. Hvorfor, jo fordi jeg har mine personlige preferanser, og når jeg kan så benytter jeg meg av de. Jeg regner med at de fleste som tar bilder, tar bildet og behandler disse ut ifra sine preferanser. Om min stil ikke passer enkelte eller det fleste, så betyr ikke dette så mye. Konstruktiv kritikk som jeg kan lære noe utav ønsker jeg alltid velkommen. Man skal finne sine egne utrykk, og jobbe videre med det. 2min reediting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå