Gå til innhold

Sapphire R9700Pro med BF1942?

Cycl0ps

Anbefalte innlegg

Har hatt kortet en stund og det har funket fett med alt.. Men nå som jeg installerte bf1942 så begynte det og små hakke. Og etterhvert så kan det til pg med hakke. Spiller alt på høyest seff. Siden kortet skal klare dette helt fett. Kjører 1024x768 og dx9. Drivere 3.1 catalyst. Hva er det som kan være feil?

Pleese hjelp skal på bf1942 kompoen på Juvenilis. :D

Raske svar er mega bra!

Takk!

Specs i signatur!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

K, men jeg ser på de andre som har 256 og det går flytende. Også en med ti4800SE. Fungerer fett. Så hvorfor ikke his meg. Har en bedre prosessor like mye ram bedre skjermkort. Jeg har på Fast write skal dette være på?

Lenke til kommentar

Vi har etter en tids testing med Radeon 9700 Pro kommet frem til at man i mange tilfeller bør skru av Vsync for best mulig ytelse. Dette gjelder bl.a. det populære spillet Battlefield 1942, som hakker og "lagger" forholdsvis mye når Vsync er skrudd på. Når man skrur av Vsync, kan man oppleve såkalt "tearing" i spill, som utspiller seg som en form for horisontale "linjer" i grafikken på skjermen. Dette kan være noe irriterende, men det varierer i hvor stor grad det er merkbart. I våre øyne er det langt bedre med noe "tearing", enn med kraftig "lagg" en gang per sekund.

fra testen av 9700pro

Lenke til kommentar
Har hatt kortet en stund og det har funket fett med alt.. Men nå som jeg installerte bf1942 så begynte det og små hakke. Og etterhvert så kan det til pg med hakke. Spiller alt på høyest seff. Siden kortet skal klare dette helt fett. Kjører 1024x768 og dx9. Drivere 3.1 catalyst. Hva er det som kan være feil?

Pleese hjelp skal på bf1942 kompoen på Juvenilis.  :D  

Raske svar er mega bra!

Takk!

Specs i signatur!

Var på Juvenilis selv, hvordan gikk det på BF konkuransen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...