hack_on Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Jeg vurderer å oppgradere min motorola t720 til t720i. Dette gjør jeg mest for å få kamera og mms. Kan noen fortelle meg om hva slags kvalitet det er på bildene? Jeg har hørt at det skal være "lite" mms på denne mobilen. Er dette riktig? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Bildekvaliteten er nok desverre dårlig. Oppløsningen er akkurat halvparten av Nokia og Ericsson sin, og bildene har også dårligere kvalitet på lys. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 håper denne artikkelen hjelper deg. Hvis det er kamera og gode mms muligheter du lengter etter er ikke t720i noe å satse på tror jeg. Tenkte på den jeg også, og nå sitter jeg med t68i i hånda lykke til Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 jeg skal kjøpe meg t720i, kjøper ikke den pga. kamera da, men er litt artig å brife med da:D hehe Lenke til kommentar
FutureX Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Skal du ha en telefon som virkelig kan gjøre ting, må du ha en Symbian-telefon. Da funker dessverre verken T720i eller T68i Lenke til kommentar
cnil Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 jeg trenger absolutt ikke noe mer komplisert enn t68i (i alle fall ikke til dags dato), så jeg kommer ikke til å gå over til noen symbian telefon det nærmeste året. Vi får heller se om ett år, så skal jeg vurdere det seriøst hvilken telefon har du FramtidX? Lenke til kommentar
FutureX Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Nokia 7650. Prøvde P800 en stund, men det ble så stress med den pekepinnen. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 kommer jo flere mobiler nå med innebygget kamera, så t720 blir litt stor.... MMS skal visst være grei, men ikke like bra som på Ericsson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå