Krillekongen Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Hei! Kom over i dag Novint Falcon, en form for mus, som kan brukes til alt fra fps gaming til 3d-modellering osv. Jeg har ikke sett noen verdens ting til dette på hw sine nettsider. Dette synes jeg egentlig er ganske rart, da de som utvikler denne er i samarbeid med store spillprodusenter og leverandører. Her er et par videoer som viser hva det er Endret 29. august 2008 av Cyberpunk Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Sweet! Skulle gjerne sett en reportasje om den her jeg også. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Er det ingen interesse for dette? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Er det ingen interesse for dette? Det er helg, folk har fri. [email protected] er raskeste vei for slike ting. Uansett, så tror jeg kanskje dette stoffet er mer relatert til gamer.no eller tek.no. Interresant er det så absolutt etter min mening! Endret 31. august 2008 av Nilsen Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Ah, det tenkte jeg ikke på. Hvis jeg ikke får noen respons til uka sender jeg heller en mail da. Jeg vurderte om jeg skulle poste den her eller i tek, men ikke i gamer, da det ikke kun brukes til gaming Lenke til kommentar
RBW Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hepp! Takk for tipset! Vi skal se om vi finner noe. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Okei, takk! Er meget spent på dette, skjønner du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå