Daniella Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Jeg er på let etter ett pyjamas sett til typen, bukse og jakke. Stoff type kan være både silke, bomull eller hva som helst, m e n det m å være med penge eller finans motiv.. jeg sliter med å finne noe og klarer kun å komme opp med denne buksen http://www.irissilks.com/store/item.asp?IT...EPARTMENT_ID=83 Noen som har noen forlag til hvor jeg finner et helt slikt sett? Tusen takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Daniella Skrevet 1. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 ingen som har noen forslag?! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Jeg prøvde å la være, men nå må jeg spørre, why? Lenke til kommentar
Daniella Skrevet 1. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 hehe fordi han ønsker seg en pyjamas og den enste han vil gå med er med penger og eller finans motiv.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Kjøp han heller en fin og enkel PJ med f.eks. hvite striper mot lyseblått eller hva som helst annet. Hvis han ikke liker den er han bare sær og da kan du be han vokse opp. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 3 Grunner Jenter liker å bruke penger Jenter liker å ta på penger Jenter liker å ha penger Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 3 GrunnerJenter liker å bruke penger Jenter liker å ta på penger Jenter liker å ha penger HAHAHA...HAHAHA... Du kan UMULIG være seriøs?! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Hehe, nei takk. Holder meg unna slikt jeg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Tusen takk kjære Daniella, for en humørmessig opptur! Skjønner ikke hva dere skal med alle disse hersens klærne? Ta for helsike å tatovere hele guttekroppen med dollarsedler! Klærne er jo bare i veien likevel. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Unnskyld meg. "Pengemotiv er det eneste han vil gå med" for et latterlig utsagn. Lenke til kommentar
Daniella Skrevet 2. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 iNeo har faktisk helt rett.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 hehe fordi han ønsker seg en pyjamas og den enste han vil gå med er med penger og eller finans motiv.. Neisann, dutten ... Vil sove med finanspysjamas, å du hildrande du uhu ... :!: Hva blir det neste? Han der karen blir sikkert 120 år gammel og ligger å gneldrer fra gutterommet at nå må mor, som bare er 140 se til å kjappe seg med serveringen av varm sjokolade med marshmellows. Skikkelig moden kar det der! Ta skikkelig godt vare på han der, ja, kanskje han faktisk allerede er pleietrengende ...? Lenke til kommentar
Daniella Skrevet 2. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Tusen takk kjære Daniella, for en humørmessig opptur! Skjønner ikke hva dere skal med alle disse hersens klærne? Ta for helsike å tatovere hele guttekroppen med dollarsedler! Klærne er jo bare i veien likevel. Hehehe....klær og sko..klær og sko! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Når jeg blir voksen, og rik, så skal jeg tapetsere veggene i huset med tusenlapper - to lag, for å dekke bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå