Gjest GrannyLover Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Den forrige tråden min ble plutselig borte. Hun er jo tydelig interesert, siden hun spionerte på meg mens jeg runket og ikke minst det som hendte etterpå. Vi sa aldri noe til hverandre under selve akten, heller ikke etterpå. Det er derfor jeg er så i tvil Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hun fant det jo tydeligvis opphissende, men ikke for å sprekke bobla, det kan jo bare ha vært en eldre dames drøm å komme oppå en yngre mann på den måten, ha sex med han, for så å ikke tenke mer på det etter det. Bare tenk litt gjennom det og hvor mye som evt. KAN stå på spill, synes du uansett burde ta en prat med henne hvis du er såpass interessert. Lykke til uansett. Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Enig med Snurreleif, men som NIKE pleier å si: Just do it. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Ring henne, si takk for sist, og si at du vil være fb-en hennes. Tro meg, hvis hun er into yngre gutter så sier hun ikke neitakk. Lenke til kommentar
Gjest GrannyLover Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg vet det høres rart ut, å ha lyst på ei dame på over 60 år når man er 24. Men denne episoden tente meg skikkelig. Og det var herlig sex. Dessuten er hun søt og snill. Takk for tipsene så langt. Jeg setter kjempe pris på det. Hva kan man gi til en snill gammel dame i presang da? Slik at hun kansje forstår at jeg er interesert i mer? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Blomster? Konfekt? Lenke til kommentar
Gjest GrannyLover Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Det var ingen dum ide. Kansje jeg skulle ta meg en tur på polet også, også overaske henne i kveld. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg vet det høres rart ut, å ha lyst på ei dame på over 60 år når man er 24. Men denne episoden tente meg skikkelig. Og det var herlig sex. Dessuten er hun søt og snill. Takk for tipsene så langt. Jeg setter kjempe pris på det. Hva kan man gi til en snill gammel dame i presang da? Slik at hun kansje forstår at jeg er interesert i mer? Uvanlig for en som f.eks meg som ikke er vant med slike episoder, ja. Rart nok til å ikke kunne hjelpe noen som spør om hjelp? Nei. Hvis hun er som bestemoren min er konfekt, blomster (som Nikka sier) og kanskje noe orginalt en sikker vei å gå. Er det ikke Kong Haakon den heter den konfektboksen? Lenke til kommentar
Gjest GrannyLover Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg vet det høres rart ut, å ha lyst på ei dame på over 60 år når man er 24. Men denne episoden tente meg skikkelig. Og det var herlig sex. Dessuten er hun søt og snill. Takk for tipsene så langt. Jeg setter kjempe pris på det. Hva kan man gi til en snill gammel dame i presang da? Slik at hun kansje forstår at jeg er interesert i mer? Uvanlig for en som f.eks meg som ikke er vant med slike episoder, ja. Rart nok til å ikke kunne hjelpe noen som spør om hjelp? Nei. Hvis hun er som bestemoren min er konfekt, blomster (som Nikka sier) og kanskje noe orginalt en sikker vei å gå. Er det ikke Kong Haakon den heter den konfektboksen? Joda, det er en konfekttype som heter det ja. Jeg tror jeg skal satse på det jeg. Også kansje kjøpe en flaske på polet. Men hva er det gamle damer drikker da mon tro? Portvin? Cognac? Jeg er så nervøs for at dette skal gå dukken. Hva skal jeg si når jeg ringer på hos henne og står der med blomster og konfekt? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Kjøp en god flaske rødvin og en snerten blomsterbukett! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg vet det høres rart ut, å ha lyst på ei dame på over 60 år når man er 24. Men denne episoden tente meg skikkelig. Og det var herlig sex. Dessuten er hun søt og snill. Takk for tipsene så langt. Jeg setter kjempe pris på det. Hva kan man gi til en snill gammel dame i presang da? Slik at hun kansje forstår at jeg er interesert i mer? Uvanlig for en som f.eks meg som ikke er vant med slike episoder, ja. Rart nok til å ikke kunne hjelpe noen som spør om hjelp? Nei. Hvis hun er som bestemoren min er konfekt, blomster (som Nikka sier) og kanskje noe orginalt en sikker vei å gå. Er det ikke Kong Haakon den heter den konfektboksen? Joda, det er en konfekttype som heter det ja. Jeg tror jeg skal satse på det jeg. Også kansje kjøpe en flaske på polet. Men hva er det gamle damer drikker da mon tro? Portvin? Cognac? Jeg er så nervøs for at dette skal gå dukken. Hva skal jeg si når jeg ringer på hos henne og står der med blomster og konfekt? Droppe ned buksa og si "her er jeg igjen!"? Alvorlig, bare hils på en ordentlig måte, si takk for sist (vær høflig, eldre damer pleier som regel å like det), og bare si at du hadde lyst å treffe henne igjen. Så får det gå som det går. Lenke til kommentar
Gjest GrannyLover Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Takk for alle tips sålangt. Tror jeg skal driste meg til å ringe henne nå. Jeg har tenkt på henne hver dag siden det hendte! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Husk å gi oss status. Lenke til kommentar
Gjest GrannyLover Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg ringte henne nå mens jeg hadde røykepause. Hun ble glad for å høre fra meg og ville veldig gjerne ha besøk i helgen Men kan ikke si jeg ble mindre nervøs nå Lenke til kommentar
toth Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Er dette seriøse saker? :O Isåfall vil jeg mer enn gjerne høre forhistorien fra originaltråden som du sier forsvant.. Kan du ikke være grei å legge den ut her, til glede for gamle og nye lesere? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg ringte henne nå mens jeg hadde røykepause. Hun ble glad for å høre fra meg og ville veldig gjerne ha besøk i helgen Men kan ikke si jeg ble mindre nervøs nå Så hyggelig! Gratulerer og lykke til videre. Lenke til kommentar
GrannyLover Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg ringte henne nå mens jeg hadde røykepause. Hun ble glad for å høre fra meg og ville veldig gjerne ha besøk i helgen Men kan ikke si jeg ble mindre nervøs nå Så hyggelig! Gratulerer og lykke til videre. Siden jeg har fått så mange tips fra dere og dere har vært ålreite mot meg og gitt meg saklige svar så registrerte jeg meg som bruker her på forumet. Vel. Historien i korte trekk er at jeg var på bursdagsselskap hos Bestemor og bestefar. Og de bor på hytta hele sommeren, så selskapet var der. Og som de fleste hytter så har også denne hytten en utedo. Mens jeg satt der og runka ble jeg oppmerksom på at Dorthe, som hun heter hadde stått og sett på meg hele tiden. Jeg ble selvsagt flau og rødmet, men rakk ikke å trekke opp buksa før hun var inne på utedoen hos meg. Hun kommenterte "utstyret mitt" som hun kalte det, og satte seg på huk og begynte å runke og suge meg. Jeg kneppet forsiktig opp den hvite og gjennomsiktig blusen hennes. Hun har store og fine pupper. Det hele endte med et nummer på utedoen. Og vi snakket ikke sammen hverken under selve akten eller etterpå.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg ringte henne nå mens jeg hadde røykepause. Hun ble glad for å høre fra meg og ville veldig gjerne ha besøk i helgen Men kan ikke si jeg ble mindre nervøs nå Se der ja! Hadde jo ikke trengt å høres så negativ ut en gang jeg, huff. Dette klarer du fint! Lenke til kommentar
GrannyLover Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg ringte henne nå mens jeg hadde røykepause. Hun ble glad for å høre fra meg og ville veldig gjerne ha besøk i helgen Men kan ikke si jeg ble mindre nervøs nå Se der ja! Hadde jo ikke trengt å høres så negativ ut en gang jeg, huff. Dette klarer du fint! Jeg håper det går bra ja! Hvis dere vil kan jeg se om jeg får skaffet et bilde av henne!? Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Noe sier meg at han er useriøs... Man legger ikke ut bilder på nett! Hvis bilder kommer, da er de nok fake Endret 29. august 2008 av Fox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg