Man|Drake Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Hvordan setter dere inn vifter i døren, dvs. hva slags verktøy og framgangsmåte bruker dere? Jeg skulle slenge inn ei 80mm vifte med grill i døra på kabbiset mitt. Dette viste seg å være en komplisert prossess (tung) kall meg ei pingle. Jeg tegnet opp med passer, borret typ 45 hull langs den streken jeg hadde tegnet med en drill, så brukte jeg dremmel til å finpusse kantene så hullet ble fint. Dette tok forbanna lang tid, jeg vil gjerne ha tips til neste gang jeg skal gjøre dette. skal da ikke være så vanskelig/tungt å lage et rundt hull i ei stålplate Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Du får kjøpt noe ekstra-utstyr til drillen din som lager større hull. Feks et 80mm hull osv. Husker ikke i farten hva dette heter men snakk med en jernvare foretning så skjønner de hva du mener.. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Jepp, det heter hullsag hvis ikke jeg tar mye feil. Men går det an å få noe slikt å feste til den lille el-skrutrekkeren min? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå