Epp Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Kriserennomé og to tidligere konkurser hindrer ikke Easytel fra å gjenoppstå for tredje gang. Les mer Godt at de ikke endret navnet slik at oppegående mennesker ikke blir lurt i fella igjen Lenke til kommentar
levlex Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Kriserennomé og to tidligere konkurser hindrer ikke Easytel fra å gjenoppstå for tredje gang. Les mer Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Alle gode ting er tre? Lenke til kommentar
Epp Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Alle gode ting er tre? Neppe... Lenke til kommentar
Pezo Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Du er bra modig (dum?) om du har kjørt et merkenavn i grøfta to ganger før, for så å satse på dette igjen. Jeg hadde ikke turt... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Om folk er så stokk dumme at de går på dette igjen så velbekomme Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Vel, jeg higer ikke akkurat etter å miste summetonen helt plutselig, så, nei, det ble ikke noe easytel på meg nei... Hvem er det som kjører i grøfta 2 ganger på rad og med brukket rattstamme tuter avgårdet videre på veien ?? Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen. Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte -funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel. (Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.) Lenke til kommentar
Patience Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) *** I tillegg (og i etterkant av ovenstående moderatorhandling) vil jeg informere om at ett innlegg har blitt fjernet på grunn av en reaksjon fra en berørt part av denne diskusjonen *** Endret 29. august 2008 av Patience Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Vår konklusjon er at den negative støyen som har heftet ved Easytel, kan snus til merkevarens fordel, sier daglig leder Kirill Oukhanev i eierselskapet EasyTelCom AS. Hva slags uttalelse er det? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Vår konklusjon er at den negative støyen som har heftet ved Easytel, kan snus til merkevarens fordel, sier daglig leder Kirill Oukhanev i eierselskapet EasyTelCom AS. Hva slags uttalelse er det? Tenkte det samm esom deg cyclo, hva i alle dager mener han her. Den negative støyen vedrørende Easytel bør jo for all del få folk til å holde seg unna, kanskje de håper på medlidenhet til tross for at de selv har vært skyld i alt rotet tidligere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg