Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC restarter - Er nesten i mål - trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Har postet om dette før, men idag kom jeg over noe veldig rart, og som jeg trur er god nok informasjon til at noen her kan gi at svar på hva som er galt.

Jeg spilte WoW i windowed mode, WoW hadde vært oppe i flere timer mens jeg var på jobb, uten at maskina hadde slått seg. Jeg kom hjem fra jobb, spilte litt AV osv. Spilte i windowed mode, så jeg kan gjøre andre ting samtidlig.

Mens jeg var i AV, så skiftet jeg musa over til min andre skjerm (kjører dual view, 19" + 22")

Trykte "play" på en sang på youtube, etter 2 sekunder så slo maskina seg av, og starta opp igjen.

Første gangen jeg merka dette problemet, var når jeg spilte CSS. Når jeg spiller CS så går det rundt 5-10 min så skrur maskina seg av. Uansett. Men idag skjedde dette mens jeg spilte WoW + firefox. Noen sekunder etter jeg var i firefox så skjedde det.

Har også merket dette før. Jeg aner ikke hva som er galt, men har god tro på at noen her har et svar på deg.

Takker for alle som svarer/bumper!

Endret av zoby
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, dette skjer sjeldent. CS kan jeg kun kjøre fullskjerm modus med, så det er ikke noe spørsmål. i CSS så skjer problemet uansett, innen 5-10 min. Men i WoW så skjer det sjeldent. Akkurat nå spiller jeg samtidlig som jeg sitter å skriver en tråd her på diskusjon. Men det kan skjer, noen ganger. Har også påålevd at jeg har spilt WoW, så har jeg trykke på "msn ikon" som popper opp når noen kommer online. Da har pcn skrudd seg av, automatisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...