Vegard_Haug Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Tecmo har mottatt et tilbud fra den japanske rollespillgiganten Square Enix. Les mer Lenke til kommentar
Zulphur Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Final Boobage DD!! Eller er det Dead or a Fantasy: Extream chronicals? Håper et slikt oppkjøp gjør at square engerlig kommer med et duganes slosse spill Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Kan ikke skade å kjøpe god puppe fysikk i guess:P Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Håper et slikt oppkjøp gjør at square engerlig kommer med et duganes slosse spill The Bouncer var jo fantastisk! Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hadde vært kult med mer Ninja Gaiden-materiale. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Håper et slikt oppkjøp gjør at square engerlig kommer med et duganes slosse spill The Bouncer var jo fantastisk! Enig! Et av de første PS2 spillene jeg kjøpte, og absolutt et grisefett spill den dag i dag! Lenke til kommentar
Zulphur Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 The Bouncer var jo fantastisk! Du får ingen otstand fra meg der, MEN the Bouncer er mere en beat them up enn et slosse spill. Spill som Ehrgaiz og Bushido Blade jeg snakket om. Begge to gav meg timer med underholdning, men de manglet fortsatt en del for å være reale fightere. Og til utsagnet om god Puppe fysikk. Har du sett pupper i det siste? De beveger seg aldeles ikke som i Dead or Alive Xtream Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg